Min systerson...

...Melker fyllde år igår!

6 år!
Alltså, jag fattar inte! Han är juh hur gammal som helst!
Vi firade honom när alla slutat jobbet...
Sötungen...

Han fick ett par jeans och en skithäftig grön/svart rutig skjorta - star wars lego, målarbok och pennor av oss :)
Han va så jädrans frän!
Gick in på toan och bytte om! Kom ut och hade vikt upp jenasen neri och vikt upp kragen på skjortan sådär tufft!
Jag blir tårögd.

Vi hjälptes åt att bygga ihop lego´t...
Lr, jag byggde och han låtsades^^
Jag säger det igen, jag ÄLSKAR lego! :D
...blir dock fundersam då det ligger bitar kvar när man är färdig...
Den här gången var dom verkligen över och jag hade inte missat några! :P

Jag hoppas han va nöjd med sin dag!

Jag filmade grabbarna när dom gjorde armhålefjärtar!
Alltså, jag garvar så jag pissar på mig när jag ser dom göra de där!
Hahahaha!
Ska lägga upp klippet sen när jag orkar ladda över korten! ;D

Zingo stoppade ballongerna under klänningen och fick världens tuttar! hahaha... Tokfia... Ah, de va mosters idé :P

Alfie skulle på disco... Innan han åkte så försäkrade vi oss om att han inte skulle dricka så många öl... killen är 7^^
hehehe...

Gud va jag älskar de där barnen!
<3


Todaaaaay.

Jobbat.
Personalmöte m gott fika!
Ätit korv med bröd.
Renbäddat -Underbart!
Målat bordet.
Städningen får bli imån... Nog hinner jag med en avsugning allt innan J kommer! :P


Vi funderar på att äta ute och sen gå på bio imånkväll!
De kan juh va lite mysigt :)
Får ta en PN hemma så jag inte somnar på bion :P
Hihi...
Längtarrr!


Idag fick jag ett paket med posten!
Kul! ;D

Ska överraska imån!
Hihi...


Hahaha... kom på va jag sa för nåt...
"Lika hårig som J är i ansiktet, så hårig är jag på benen! De blir så när man inte träffas så ofta!"
Typ.
Imån åker de av.
Inte benen alltså utan håret på dom.


Himlen är oskyldigt blå...


Näe, om jag ska ta och krypa ner?
J är hos sin pojkvän så jag kommer inte höra nåt ifrån han ikväll iaf ;)
Jo... Ett gonattsms... alltid <3

*gäsp*


Nooooo...

Fjonkan - Checkar ut!


Kommentarer
Postat av: Bs

Blir det inte kallt & äta ute nu i november??? ;

2010-11-04 @ 21:32:20
Postat av: Lil Sis

Älskar díg!

2010-11-05 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0