Håll i er...

...vilken trevlig helg jag haft!


Åkte till J i fredags efter jobbet...
På kvällen middag hos hans mamma!
Gott och väldans trevligt!

Lördag.
Hoppade upp i tid och åkte in till stan...
Shoppade present och nånting att ha på mig då jag inte va nöjd med utbudet i min garderob hemma...
Grr... Hade kunnat elda upp skiten, så missnöjd va jag!
Men men, hittade iaf en grå längre, rätt fin sak...

I fyra tiden blev vi hämtade av J´s farfar...
Jaa, jag är impad över hans körning i stan...
Jag skulle aaaaldrig våga! hahaha!

Det vankades iaf 85årskalas på Balingsholms herrgård!
Allt var jättefint!

Min J är så rolig...
"Skulle du kunna tänka dig att bo här?"
"Ja...men då skulle jag tapetsera om!"
Hahaha...

Det var dukat långbord...
Servetterna var fint vikta...
Jag är verkligen inte van med sånt där!
-Men jag gillar det, absolut!

Det bjöds på 3 rätters...
Och sen lite tårta på det! :P

Allt va så himla fint ordnat med lotterihjul -Som jag SÅKLART vann på TRE gånger...
Som om det inte hade räckt med en...
Fick disksvampar, skumbananer och tvättmedel^^
Perfekt! :D

Sen blev det tipspromenix -Med frågor om farfar som jag precis träffat för första gången bara några timmar tidigare^^
Och sen melodikryss typ...
Med alldeles för svåra frågor... haha...
Men jag och Lina lyckades klura ut de rätta svaret ändå!
Jaaa, vi fuskade liiite... Men de säger vi inte högt! :P

Himla roligt att få träffa släkten!
Ja, för de va sådär trevliga och knasiga som jag hoppats på ;)

Söndag.
Tittade på kl... 11.00... Perfekt!
Lurade J med att säga att kl va 13.30 och att de va dax att kliva upp...
I själva verket var kl 10.00 - Vintertid!
Hade alldeles glömt bort! hahaha...
Kände mig lite dum... Men de va juh skönt ändå :)

Knallade ner och handlade lite... Kikade i pysselaffärer...
Lagade mat i gemensamma ugnen som J aldrig användt förut...
Fläskfilé i såååås...
Och så fick min Makaron lite POTATIS i magen ;)
Gött...
Resterna tog han till jobbet och bjöd på igår... Typiskt... Men de smakade bättre dagen efter försäkrades jag om...
Tur.


Igår, måndag var jag oxå ledig :D
På fm skyndande jag in till Valbo för att möta upp LS...
Vi köpte klart Melkis presenter och jag hittade en doppresent till Ludwig oxå...
Skönt att ha de färdigt!
Gick hur fort som helst att shoppa!
Konstigt de dära, ibland går de så jävla trögt...
Lunchade på Ikea...
Muuumms! :D

Efter de:
Hjälpte M och J att flytta!
De va bara nästdörrs så de gick fort ändå!
Vi tömde faktiskt hela lägenheten!
Fick in en del i skåpen och sen städade vi...
Badkaret... Bläh... De va de äckligaste jag sett på länge... :S
Skruvade bort knopparna och gnussade med svinto och klorin - Ändå gick inte allt bort!
Blä blä...
När/om dom ringer idag så ska jag åka dit och hjälpa till lite mera...
Massor kvar att städa...
Så vi får se!

Har träningsvärk idag iaf!
Så jävla underbar känsla!!!



Har plockat lite här hemma oxå...
Måste göra det... Måste hinna...
Måste måla bordet en sväng till, Måste tvätta, Måste städa.
På fredag kommer J! :D
Lyx att ses 2 veckor på raken!
Hihi...


Näe, dax att lyfta!


Fjonkan - Har en kall lgh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0