Allhelgona...

...helgen är över...

Puh!


I fredags hämtade jag J :)

-Jisses va med poliser och kontroller det var!
I Sandviken stod civilar´n och i Gävle stod bussen...
På stan fanns dom oxå...
Tur att man sköter sig... :P


Vi åt INNE då det absolut va för kallt att äta ute! :P - BS, du har såå tråkig humor! ^^
-Mc.D fick gott och väl duga ;)
Att få äta på nå annat ställe en fredag när man har tid att passa var inte att tänka på!
Efter maten åkte vi till Jojje en snabbis för att senare gå på bio! -Due Date!
Rätt skoj :)
Så har J äntligen fått se SF i Gääävlääää...
Hahaha...


Mitt i natten tog vi en promenix till Mamma... Såklart att det skulle brinna för henne i helgen!
Kyrkogården är så otroligt vacker på Allhelgona...
Varje ljus som brinner är tänt av någon som saknar någon som inte längre lever...
Varje ljus betyder en tanke...
Denna helgen hedrar vi de som inte längre finns på jorden!


Lördag...
humm... va gjorde vi då?
Haha... Sov länge...
Va över till Ma och Mi en sväng...
Handlade, åt... Kika film...
På kvällen myste vi med ost, kex och cider ;)
Jag gillar mys...
<3

Söndag...
Middag med familjen hemma hos oss...
Packade in 11 pers i mitt kök!
Haha!
Finns de hjärterum heter de juh ;)
Potatisgratäng, fläskfilé -mumms!
Nationalen! Nästan, vi saknade gukket men de gick jättebra ändå!
Barnen och LS åt upp all gelé :P hehehe...

Till efterrätt så gjorde jag en maffig kladdkaka!
Dubbel sats! Jisses! Det kommer jag garanterat att göra om! :D


Jag och J pratade om hur olika middagarna med resp. familj är...
Men hans familjer är de lugna...
Med min familj så är det hög ljudnivå!
Någon sa att de var pga mig, LS och BS!
...inte alls pga barnen? :P
J var helt slut efter middagen ;) hehehe...
Bara att vänja sig säger jag! :)


Vi var till kyrkogården en sväng till på Söndagen...
Tände till Alla...
De va nån konsert i kyrkan så dom hade spejsat till de med att lysa med blåljus på den...


Skjutsade J till tåget och helgen var slut.
De går för fort.
Värdelöst.



Och idag då?
Jag har 6st stolar som jag ska försöka att pussla in i mitt förråd igen...
Jisses...
Sen... Jag tänker inte skriva nå måsten för jag måste inte alls!
Jag skulle behöva tvätta men de är en annan femma! :P
Kanske att jag ska ta och plocka ihop alla spindlar, råttor och all spindelväv...
Barnen dekorerade bordet i år :)
Läskigt värre! :D

De enda jag måste idag är att jobba.
Men de tar jag senare! :P

Det va min helg de!

Har en låååång jobbvecka framför mig... 6 av 7 dagar... :S



Fjonkan - Skulle behöva semester!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Tack för allt! Förlåt för att jag lämnade allt i en enda röra. Det var ju meningen att vi skulle vara hemma hos oss o så :-/ Klart att vi åt gele, det går inte att äta den där maten utan gele :D Ni får komma o äta upp vår gele sen :-)

Älskar dig <3

2010-11-08 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0