Maten...

...jag åt igårkväll med järngänget var SUPERGOD!

Måste komma ihåg att lämna tillbaka värmeskåpet...
Kanske inte så lätt att glömma då det tar upp HELA mitt baksäte...

Klantarslet jag spillde vaniljsås i baksätet igår oxå... Blir till att skura... Fy fan vilken lortomobil jag har nu... de är skrämmande... BLÄH!



Nu ska jag strax ta mina saker och åka till MaE och A!
Vi ska köra ett loppisrace i FALUN...
Jag som hittar så bra där^^
hoho...
Har en lapp med 8 olika ställen som vi tänkt avverka... om vi hittar såklart!
Jag hittar iaf till TVÅ... Sen så får vi väl leta... hahaha...
De ska i vilket fall som helst bli SKOJ!
Hoppas på några FYND idag!


Sol ute idag! LOVE!
De kommer bli en toppen dag!
Jag känner de på mig!

...ja känner att min vänstra hälsena är överansträngd oxå...
INTE BA.

Gympaskorna ON!

NU KÖR VI! :D



Fjonkan - Crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0