Då ska...

...vi seee...

Min/våran födelsedag var TOPPEN!
Lite stressig på fm men på em/kvällen gick de bättre!

20 minuter innan jag skulle på möte var M & M här...
De hade tydligen blivit nån miss med att säga att vi inte var hemma förens senare på em... Men de hade iaf inte tid att stanna för de skulle hem och passa telefonen...

Jaa, de lät påhittat jag vet -men de va faktiskt sant! haha...
Skickade med dom utav alla kakor och tårtor jag hade, tog kladdkakan under armen och sprang till bilen!
Helt flåsig kom jag in på mötet...
Jag HATAR att göra sådär!
Komma för sent är som min systerdotter skulle sagt: INTE BA!
hehe... Men men...

I Hofors finns det TVÅ övervakade övergångsställen... Alltså TVÅ med trafikljus...
Ni vet, grönt, gult och rött? :P
Ett utav dom lär man passera till mitt jobb...
Jag hade gasat som fasen för att inte komma för sent... och vad händer...
Jooo... Nog fan blev de RÖTT vid övergångsstället PRECIS när jag kommer och åker...

De va en mamma med två barn som knallade över... Jag satt ärligt talat i bilen och SVOR åt dom...
Jag blir ett MONSTER ibland jag med^^
hahaha...
Samma sak som när jag pekade fingret åt den där lillkillen på 7-8 år... hahahaha...
Fy va jag är eeeeelaaaaaak :P

På kalaset kom:
BS med man och baaarn...
SM...
Papps och mia...
Malin och Micke...
Kusin Jen med familj...
Moster med man och baaarn...
Så de blidde en liten skara...

Bäst va iaf att jag fick hämta J vid bussen kl 21 på kvällen :D

Alla presenter var TOPPENFINA!
Sååå: TACK ALLIHOPA FÖR UPPVAKTNINGEN!
<3


Sista april

Vi blev hembjudna till papps och mia på mat...
Jag, J, LS och moster med familj var där!
Jojje kom efter jobbet...

Grillat är så jädrans gött!
Fick plocka på och göra grillspett, mumms!
Första gången jag grillade ananas...
Änänääs...
Verkligen gott till...
Jag gillar färsk... Skitgott!
Åt det till frukost varje dag på Aruba...
Mmmm... :D

Till de grillade hade mia gjort gratäng och potatissallad... Mmmm va gott de va!

Efter maten så gick vi och fjuttade på majkasen...
I år var den inte så stor och inte på samma plats som den bruka...
Men de funka juh iaf!

Jag och J gick för att göra pinnar till korvgrillningen
-De är tradition! Att varje år tälja till pinnarna^^
Alla var rätt mätta men vi tvingade i oss en varsin korv typ...

LS håller i traditionen om att skjuta raketer och smälla smällare!
Det är HON som vill ha raketerna... Alla har vi olika saker vi vill hålla på...
Hon håller på raketerna och jag på min oskuld! ^^

Alla tyckte raketerna var fina... Alla utom Wille, han tyckte dom va fula... hahaha...
De sa han nog mest för att de lät illa...
Jag höll oxå för öronen! :S

De här var alltså första mötet oxå...
De gick la braaaa...
Lr va säger du?  ;)



I lördags fick jag en påse skit av min LS och BS... Jaa, att plantera i alltså...
Förresten så äre inte bajs längre utan de har varit!
Ko lr häst... Jag gissar ko... ^^¨
Tack snälla söta för att ni proppade den med MASKAR... :P



Igår drog jag och J till Falun och Plantagen!
Vuxenpoäng till oss?! ;P
Aja...

Köpte blommor till att ha på väggen på balkongen...
Sen köpte vi frön... Dyra jävlar... :S

Så VI...lr mest J faktiskt, planterade och sådde!
Persilja, timjan, citronmeliss och dill! :D
De blidde lite hemtrevligt ute på balkongen lär jag säga :)


Vit Petunia blidde de!

Efter Plantagen så blev de lite sajtiisiing i Falustad...
Åkte längs vattnet och de glittrade fint!


Sen parkerade vi och knallade lite på stan...
Falun är en mysig stad!
Jag säger de igen: Där skulle jag kunna tänka mig att bo! :)
Lagomt på nå vis...



Dagen gick sååå fort... De är väl så när man har att göra antar jag :)

Skjutsade J till tåget till kl 21... :/
Nu jobbar jag TRE helger på raken... :S

Efteråt åkte jag till LS och P var där!
Pratade, fikade och hade trevlans...
Hjälpte LS med ett vääääldigt svårt uppdrag...
Hehehe...
Ibland så krävs det en tjej som är hälften blond och hälften råtta för att lösa SVÅRA saker! :P
Hehehehe...



Ikväll blir det middag med JÄRNGÄNGET!
Vi har beställt mat som bla jag ska hämta...
De kommer bli SÅ skoj! hihihi!
Kul att träffa alla som en hel grupp!
Lr ja, nästan alla... alla ville/kunde inte komma...
Vi blir 7st iaf!


Mmm Mmm Mmm!!!
Jag är redan hungrig!
;D

De är UNDERBART väder ute såg jag när jag knallade till toan! :D
SOOOOOOOOL!

Ska slänga i mig nåt att äta och sen ut och skura balkongen som jag inte hunnit med!
Tjohoooo!!
Vad glad man blir av SOL!
:D




Fjonkan - See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0