Åh vi gick...

...åh vi gick, åh vi gick!

Hehe... För att sammanfatta gårdagen :P

Mötte upp M och B för först en promenix runt dammen... Sen knallade vi vidare till fiket...
Bästaste M bjöd på fikat!
Bakad potatis med räkfyllning och sen en negerboll på de! :D
M-M-MMMM!!

Jaa, vi knallade hem oxå^^
Tack för en så himla skoj em!


Åkte och tvättade på kvällen...
2 maskiner 60*
Tjohej va de gick!
Kikade på tv och doppade ostsmörgås i varm oboy! ;)
Va gott de vaa...

Simon och Thomas på tvn... De gjorde om ett super fult kök...
De blev mörka skåp, snajsiga teknikprylar, LJUSBLÅTT och BATIK på väggen!
Lät inte så skoj kanske...
Jag skulle nog inte kunna bo sådär...
För fyrkantigt och för modernt...
Om de skulle kika in hos mig så skulle de säg att allt va "soooo fjallstug"
Vadå? Furu är FINT! :P


Hörde på omvägar att en kusin skulle uppåt i landet i helgen... Sikken tur att jag jobbar så jag slipper träffa´n^^
Höhöö...


Satt precis och tittade på skoooor...
Ja vadååå... Man kan väl få drömma lite?
Ska inte lägga ut så mkt pengar på annat utan FÖRSÖKA spara nu...

   +     = VILL HAAAA!

Såg att skor jag köpte förra sommaren håller i år igen... Vilken TUUUUUR.... lr nåt.
Jag ville juh ha nytt... *mummlar*

  &   har jag...
Den första skon har jag både i vitt och svart... kul tjej jag är^^

Jaja... Ibland önskar jag att jag var rik och berömd...
Men de är jag inte...
Jag är inte ens superfattig och ökänd...

Prutt.


Jaa, jag dååå...
Måsta ha sträckt armen igår när jag gjorde MacGyver´n ur badet...
De känns lite så...
Pullan ömmar och låret/smalbenet fick sig varistt blåmärke...
Vilken jävla flygtur...
Hahahahahaaa...

Eg så tycker jag såhär i efterhand att de är rätt skoj att klanta sig...
De är roligt att berätta om...
Ja menar, livet blir MYCKE roligare om man gör lite tok...
Jag har blivit alldeles för vuxen och trökig...
Jg är inte alls speciellt impulsiv...
Ah jo, när jag är full... Men de är då de... ^^

Pratade med Aggsich igår och vi ska ses på sööönda efter jobbe!
Evigheter sen nu...
Fick informationen att de är trubadurer i sommar igen som gäller! Wooohooo! :D
Undra om man ska göra en favorit i repris?


Hehehehe....

Jao jao...

Ska ta och diska nu...
Nån sa till mig en gång "Har du inte diskat ännu?!"
Så nu får de bli...

Ska läsa min MORGONTIDNING oxå... ;D
Knepigt att man får en annan än den man beställt?
Aja... Om de ringer och frågar om jag vill förlänga sen så kan jag juh säga att jag inte ens fått rätt tidning...
Men ja klagar inte, den här är bättre! :P

Ah men vi hörs da!


Fjonkan - Vill oxå va småfull på en torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0