Vart ska...

...jag börja... :)

De va en början... ^^

Jahapp...
Tänkte ta mig en välförtjänt sovis idag... Ställde klockan på 8.30...
Jag vaknade första gången 06.19.
*stöööön*
Vände på mig och somnade om...
Nu är klockan iaf halv 8... Så lite sovis iaf... Har juh gått och lagt mig i tid på kvällarna så de är därför jag vaknar tidigt...lr i tid... halv 11, 11...

Igår em sov jag middag så jag var rätt pigg på kvällen! hahahaha...
Ja men vafaen... Åkte upp till 6 och simmade med Elin och sen så var det föreläsning i 3 timmar på Folkan...
Dokumentation handlade den om och jaa, jag blev faktiskt lite klokare!
...och jättetrött... -Trots att stolarna grävde sig in i röven på en...

Åkte och handlade sen så åkte jag direkt till papps... åt och tvättade... somnade på soffan ^^
Sällan :P


Jaaa...
Vaknade inte utav konstiga drömmar idag iaf...
Igår morse drömde jag om en gravid kollega + hennes kille och en kollegas son + hans tjej... som inte alls är gravid...
Jag drömde vi va på ett sjukhus där man såg massa monitorer som blinkade siffror och bokstäver och att det skulle födas barn...
Ovanstående personer turades om att spela huvudrollsinnehavarna...

Det föddes iaf ett barn... En liten pojke... Som inte klarade det...
När jag kom in och tittade låg han invirad i en filt och hölls av min kollegas svärdotter...
De var inte speciellt ledsna...
När jag tittade på honom så kippade han efter luft, som när en fisk kommit upp på land...
Jaa, som om han höll på att kvävas...
Jag sa: Men han andas juh!
Jag fick tillsvar att de kunde se ut sådär men att han inte levde...
Sen vaknade jag.


Konstigt vad man kan drömma egentligen...
Vi pratade konstiga drömmar när vi simmade på morron...
På em igår på Förkväll -pratades det drömmar...
Sjukt...
Slog upp för att tyda lite...
"Födelse - Pojke" betyder tur i lotteri...
Kanske är det min tur att vinna något nu?
Ska köpa mig en lott innan jag åker till jobbet! :)

http://sjundesinnet.se
Läs själva... :)

LS: Näe de är väl så....


Häromdagen var jag på en annan föreläsning med Tina Thörner!
Jag kan ärligt säga att jag inte visste så mkt om henne alls... Jag visste att hon var kartläsare -inte så mkt mera...
Det var så oerhört roligt att lyssna på henne...
Hon hade en sån humor att man satt och log lr skrattade mest hela tiden!
Hon var tvärförkyld men valde att komma ändå - för annars hade hon inte fått möjligheten att träffa oss...
Som hon sa...

Allt hon gjort/gjorde i sitt liv var utmaningar...
De finns inga problem... Bara utmaningar...
Man gör inga misstag - man skaffar sig erfarenheter...
Jaa, hon hade ett tänk om en annan önskar att man hade...
Varje morron skulle man börja med att se sig i spegel och säga att man var typ bäst och snyggast i hela världen!
hahaha...
Jag ska testa det nån dag... För att se hur det får mig att må...
Ja hon va så jädrans skoj att lyssna på... Duktig att prata...
Hon berättade om hur hon klarade sig ute i öknen utan att ingå i onödiga konflikter men han som hon kartläser åt...
Hon berättade hur hon bodde... 3 kvadratmeter som hon DELADE med föraren...
Duschen var typ en campingdusch... och toaletten var en spade över axeln!
hahahahahahaha...
...Ville man gömma sig bakom en buske fick man va beredd på att gå ett x antal hundra meter...
 Men hur många buskar finns de eg i öknen lixom ^^
Näe... Henne kan jag rekomendera!
Hon är en utav de bästa föreläsare jag lyssnat på! :)


Finväder ute idag!
Tjooohooo!! :D


Hahaha... Igår efter jag kommit hem med tvätten tänkte jag allvarligt på att gå ner på gymmet en sväng...
Kände verkligen för det...
Men jag prioriterade och ringde min kära LS istället...
Var evighetersen vi pratade kändes de som...
2,5 timme pratade vi ^^
De kommer kanske hit och sover idag!
...olyckligtvis tar de med sig kattjävlen... :P
Jag har fortfarande inte glömt att du hade sönder min 400-kr-ljusstake, Beda!! hehehe...

Näe... om man skulle inta lite frukost och sen hoppa i duschen?
Ska ut och mata katter hos papps sen...
Oooooooch: sen jobbaaaaaaaa!! tjohoooooo! ...lr nåt ^^

jao jao...



Fjonkan - Önskar sig inga friare efter att hon blivit miljonär idag! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0