Solsken...

...de första man ser på morron = I LOVE!

Fasen va pigg och glad man blir av lite solljus! :D
Jag säger bara: VÄLKOMMEN!!

Idag är jag ÄNTLIGEN ledig!
Känns superskönt att va ledig i 2 dagar... Ovant att inte jobbar fredagen när jag ska jobba helgen...
Fredagen brukar räknas in som helg med... Oftast...

Idag ska jag roa mig med diverse...
Ska fixa mig i ordning och sen handla lite!
Det ska bakas prinsesstårta!
Lr iaf botten så den är klar... Fixar resten med den imån... Lägger på locket och garnerar!
Fasen va ja tycker sånt där är SKOJ!
Hoppas dom äter tårta! ^^
Ska baka lite kakor med för säkerhetsskull!
Tema: ROSA!

Skulle behöva veta vart alla tårtgrejer är nånstans... De flyttar mellan husen beroende på vem de är som fyller...
Hahaha... Tårtboxen och gräddgrejen...
Behöver receptet på tårtbotten oxå!
Potatismjöl och vanligt mjöl.. Sen då?!
BS, heeeeelp!!! :D

Sen ska jag tvätta...
Har 2 blå IKEAkassar fulla med tvätt... Så jag har väl att göra i flera dagar antar jag... Suck...
Äh, de går väl fort... Maskinen sköter juh sig själv...

Får köra fram bilen till porten så att jag kan stuva in allt... Orka bära allt som ska med 10 meter? :P

Ikväll startat ett utav mina favvoprogram!
Sveriges värsta bilförare! hahahahahaha!
Jag hade tom satt mobilen på komihåg! :P
Hon Anita som va med tidigare är fan BÄST!
"De skumpar så in i helvete så jag tror jag får framfall!"
Hahahahaha... Jag ser fram emot dubbelavsnitt ikväll :P

LS: Jaa, vi blev lurade på konfekten där när de blåste upp bläckis EFTER vi simmat...
Jädrans skit... :P
Jaa... Vi ska leta klänningar...
Jag ska börja leta i sthlm nästa helg...
De kanske har annorlunda utbud ^^
Annars så får jag väl leta i Gävle... De har kanske kvar "min klänning...
Fan va jag ville testa den på H&M i en annan storlek! skiiit.
Jaaaa... vi dejtar dig jaaa... men nu skulle de detjas en annan.. men så blev ikke fallet då pappret jag skulle skriva i skulle det komma ut info om först... Nångång nästa år lr nåt sånt... *trött*

Näe nu är de dax att röra på sig!
Kan juh inte sitta här hela daaaaaan!



Fjonkan - said, son have you seen the world?


Kommentarer
Postat av: Bs

hehehe,tårta kan jag iaf baka... Som sagt,det blir ungeför 10st. om året nu för tiden... Kom ihåg att du ser när tårtbotten är färdig... ;)

Puss påre

2010-03-04 @ 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0