Sammanfattningsvis...

...så har min helg varit braaa!

Som ni vet va ja i sthlm.
Såg lets dance-finalen...
Middagen på lördagen gick okej...
Hatar mig själv när jag är sådär blyg och tyst.
Hatar.
Hade iaf väldigt trevligt och fick skratta en hel del! :)
Immitationen av en fästing var oslagbar^^

På söndagen letade åkte vi till Skärholmen för att leta festblåsa...
Tror ni jag hittade nån?
Näe.
Hittade inge annat skoj heller...
Lr jo, saker att pimpa upp J´s badrum med! :D
De blidde så fiiint...
Fast som jag saaa...
Jag hade tyckt att några nya handdukar, en blomma och en badrumsmatta inte hade varit heeeelt fel :P
De får bli en annan gång!
...lr? ;)



Hittade mig en svart kofta med lite kortare puffig ärm på lördagen när vi spontankikade lite...
ENDAST 79:- och som den fattige kommunalarbetare jag är så slog jag till utan att tveka!
Modigt av mig va?
Ah, jättefin var den iaf!

...Konstigt eg vad man är ovan med shopping utan bil...
När ja shoppar brukar jag alltid gå och lägga sakerna i bilen emellanåt...
Nu fick man gå och släpa på kassarna hur långt som helst...
Ilandsproblem.

Fick åka bil hem igårkväll!
Jaa... När hon som körde äntligen hittade fram till mig^^
Stod och väntade i kanske 45 minuter... hehehe...
Skönt vare iaf... Varm bil och tjatter... Gud, de har väl aldrig gått så snabbt att åka emellan innan!
Tackar så mycket för skjutsen!

Jahapp...
Har precis gjort första skiftet på de "Nya" jobbet...
Känns inge annorlunda än mer än att det var jag och 3st nyingar som jobbade imorse...
Och de gick juh.
Tycker bara att de är för jävla tråkigt att inte allt är klart...
Men de är väl som i ett nötskal...
Inte förvånad alls faktiskt...
Sen att de ska börjas ifrågasättas och tjaffsas på en gång.
Inte heller förvånad över...

Gjorde pasta med ost och skinksås när ja kom hem...
Skitäcklig. Men ja blev ganska mätt ändå...
Kanske klarar mig nån timme på de iaf...

Nu ska jag vila en timme innan jobb igen!
Hur i helvete kunde ja va så dum att jag tog åt mig en DUBBELTUR idag?!
Ja är juh som en utskiten äppelskrutt...
Kom hem rätt sent igår men jag får väl skylla mig själv...
Lr nåt :P



Fjonkan - är en värdelös kock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0