Mitt mobila bredband...

...är kaputt!

Ringde Telia... Satt 45 minuter i telefonkö... Sen fick jag höra dommen: De är trasigt!
"Men...vadåå...har de bara gått sönder?"
Hahaha... Jag måste verkligen ha låtit suuuuuuper smart där ^^
Tur jag pratade med en tjej och inte en TEKNISK kille...
Sååå... Nu är ett nytt beställt och de kommer förhoppningvis hem nu i veckan... lr i början på nästa...
Så det är därför jag inte uppdaterat...

Börjar tro att allt har en mening...
Hur visste mitt internet att jag inte behövde det i några dagar?
JUST PRECIS NU...
Jag har fått ta tag i mig själv och mitt hem...
Inte låtit mig försvinna in i datorn...
Har tillåtit mig själv att tänka och känna...
Välbehövligt...
Jag har lallat runt här hemma i godan ro...
Fixat och donat i TYSTNAD...
Promenixat...
Jaa... precis de jag ville...
Skönt!


Idag hade vi ett till möte på jobbet...
De där mötena får mig att vilja skriva en avskedsansökan!
De är fanimej inge roligt mera...
Gång på Gång på Gång så blir vi ÖVERKÖRDA!
Jag blir så förbannad!
Jag var så jävla arg när jag kom hem att när jag drack vatten höll jag på att dränka mig själv för att jag drack så aggressivt!!
Demokrati fick vi lära oss i skolan betyder Folkstyre...
Nog fan är de demokrati allt - men bara från de som bestämmer´s håll!
Jag blir så förbannad!
*morrar*

Skönt att jag inte jobbar så fasligt mycket i veckan...
Jobbade idag och jobbar på torsdag... Sen är jag LEDIG resten!
Åker till huvudstaden på fredag...
Ska bli skönt att komma bort från allt!
Tänka på annat!
Funderar på att ta med mig springskorna...
Om asfalten har tinat fram dvs!
Dax att röra på mig!
Tunnelbana hit och tunnelbana dit... Åk du så springer jag! ;P
Näe men fan va skönt de skulle vara att få komma ut i friska luften och bara... Avreagera sig...
Min kondis är tyvärr = NOLL men den kan man juh ändra på...
Om man bara vill...

Simmade idag... De var skönt!
Reagerade på att det var MYCKET ljusare ute än va de brukar vara!
Enligt Tone på vädret så gick solen upp 06.21 imorse!
Weeeeeeee!
och PLUSGRADER!
I LOVE! :D

Jao jao...

Imån kommer sotaren hit och pillar lite på mina....grejer...
Främst köksfläkten och ventilationen i badrummet...
Har städat hela längenheten för att den inte ska lukta så mycket FIS... ^^
Lär komma ihåg att röja undan kryddorna på fläkten... och de på bänken...
Vill inte att klantarslet har sönder nåt dyyyyyrt för mig...

Ska försöka hålla mig borta när han kommer så det blir ev en sväng till J och L...
Bebismyyyyyys!
Lr bebis... Han har nästan gått och blivit fullvuxen bara på de här 3 månaderna han funnits på jorden!
Heffaklumpen! ;P
Sötnöten! :)
Såg att han var med i A.bladet idag... hihihi...

Sen imånkväll ska jag passa mina 3 små söta syskonbarn...
Får se imån hur söta jag tycker att dom är... hahahaha...
Supermoster fixar aaaaallt...
Kirrar kvällsmaten och bolibompa, yeeees!
Somnar i sängen vid nattning av barn, yeeeees! :P
Inte för att jag behöver natta nå barn då de blirvit så STORA...
Men de kan juh va mysigt att bara ligga bedvid och se dom somna...
Höra deras andetag...
Jag älskar mina söta syskonbarn!
<3

Näe... Nu ska jag hitta på nå bättre...
Kika slutet på Halv 8 hos mig och sen bygglov kanske? :P
Lr läsa boken som jag kommit mer än halvvägs på nu!
tjohooooooo! :D

Sissåååå!



Fjonkan - trådlös och hopplös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0