Jag citerar...

...Gert Fylking:
ÄNTLIGEN!

Jaaa, min pappa rörmoka´n har varit här och hjälpt mig med golvbrunnen i badrummet!
Ska bli hur underbart som helst att kunna ta en LÅNG varm dusch imån utan att behöva skura arslet av mig pga översvämmning!
Ska bli SÅ skönt att slippa dämma upp!
Tack, tack, tack!


Har sovit hos äppelskrutten inatt...
Blidde så eftersom vi kom sent från akuten igår och skulle dit tidigt idag...
5 timmar akutvistelse sammanlagt...
Idag sov vi i undersökningrummet för att de tog sån tid innan provsvaren och fröken osäker doktor kom och gav besked...
Aja...
Hoppas på bättring!
<3

Har lagt havregryn i mjölk!
Imån ska jag baka tekakor...
40 st...
Morfars tekakor... Skitgoda! :D
Jädra jojje hade bakat bröd så nu ska jag bevisa att jag oxå kan! :D
Normalt att byta brödrecept med sin systers MAN iaf!
Hahahaha...

Diskuterade blindtarmens funktion med min pappa när han var här...
Vi kom inte fram till nå vettigt...
Jag sa att den finns där bara för att bli inflammerad så att den kan opas bort...
Pappa jämnförde blindtarmen med en bil... Typ att den bara är tänkt att hålla ett visst tag...
Men han kunde inte förklara varför inte alla behövde opa bort den...
Ja ska kika wikipedia! :P

*Blindtarmen är en ca 10 cm lång del utav tarmkanalen.
*Blindtarmen är ett organ som förlorat sin tidigare huvudfunktion.
*Hos djur fyller den en praktisk funktion som ett utrymme där bakterier och andra mikroorganismer kan bearbeta födan med processer som djuret annars inte har tillgång till.
*Blindtarmen lever på cellnedbrytande bakterier.
*Hos människor är blindtarmen ett bihang. I bihanget finns lymfvävnad där bland annat B-lymfocyter utvecklas
och producerar antikroppar.
B-lymfocyter utveckas huvudsakligen i andra delar av kroppen, vilket innebär att bihanget inte har någon betydelse för det lymfatiska systemet.

DÄRFÖR kan den tas bort vid inflammation!!
Då vet ni kära vänner!
:P

Läskigt.

ARSLE!!
De är juh för fasen skärtorsdag imån och jag har inge godis hemma åt påskkärringarna!
Satan.
Fast eg gillar jag de inte...
Att massa barn tar för givet att de ska få massa godis...
Hörde om någon som sagt att den inte haft nå godis hemma varav ungjävlen svarat:
"Men vi kan ta pengar istället!"

Jag skulle ha gett ungen en uno så att den hjula ut!
De säger jag bara!

Jag gick påskkärring när jag var liten...
Kruxet var att där jag växte upp var det KILOMETER mellan gårdarna och husen...
Så på typ 5 kilometer knackade vi kanske 5-6 hus på sin höjd?
Jag kommer ihåg en tant där vi fick 50 öre och en pepparkaka!
Hur snål vi tyckte att hon var... hahaha...
Lr den där gången när LS gick själv och kom hem med KÖTTBULJONG då tanten sett fel och trott de varit godis! hahahaha...

Jag lär fixa godis imån...
Måtte de inte knacka på innan affären öppnat...
Dvs halv 10...
Får be dom komma tillbaka senare isf...
Alla andra år har jag lyckats hålla mig borta så jag sluppit bjuda på godis... lr... näe vänta.. förra året så knackade de på 3 st! hahaha...
Aja...

Jag äger inte ens nå påskris...
Jag fixade till LS min inte till mig själv...
aja...


Satt och försökte få fram lite info om Torsåker...
Vill veta mer om dess historia...
Ja vill veta mer om platser sen förr... Om Galgbacken man hört om...
Ligger det nån döing kvar där?
Ja tycker sånt där är spännande...
Jaa... Historia alltså.
Inte döingar.

Såg förresten en död på mitt jobb igår.
Rätt sjukt egentligen...
Att en gammal skrynklig människa kan förvandlas så...
De ser lite ut som vaxdockor... Släta...
Det går bra så länge jag slipper känna kall kropp...
Se men inte röra...
Brr.
Vilket jobb jag har...
Kan juh säga att jag inte går ner i källaren frivilligt...
Absolut INTE på helger...

Min arbetsplats är ett gamalt sjukhus.
I källaren finns likboden och obduktionsrummet...
Det görs inga obduktioner där längre utan det används som förråd...
Läskigt.

Som ni kanske förstår så spökar det där... Alla gånger...
Det är bevisat flera omgångar...
Jag har blivit så jävla rädd att de börjat lukta fis, 2 gånger...
Ena gången började jag gråta och den andra sprang jag med hjärtklappning och låste in mig!
Hahahaha... Kan skratta om de nu men fy satan va byxis jag var!
De skulle ni oxå varit era fegisar! :P


Varför sätter sig reklammelodier på hjärnan?
Varför kan jag nr till Dahlboms bil i Gävle?!

"Ring 026-100400 Dahlboms biiiil"

Den där är det dessutom jättelängesen jag hörde...
Så nu vet ni... behöver ni nr dit så hör av er till mig...
Mitt nr står dock inte på eniro.se :P

Erkände för min far idag att jag blir tvungen att fnaska i slutet på månaden...
Piss.
Pisslön.
Pissmånad.

Aja.

Näe... Klockan rinner iväg...
Är inte trött... än... Eftersom jag klev upp i ottan och var APtrött när ja kom hem så vilade jag middag^^
Snart 26 år och sover middag...
Hahahahaha...
26. Fy fan va ja är gammal.
*blundar och låtsas att jag är 6 år igen*

...öppna ögonen igen och insåg att jag faktiskt sitter med en filtjävel över benen!
HAHAHAHAHAHA...

...Di ska vara TIST! :P

Fick beröm nyss för mitt skrivande...
Frågan om jag skulle göra nåt seriöst av det kom upp...
Nåt seriöst... Vad skulle det vara?
Jag seriös lixom...
Har aldrig varit - kommer aldrig bli^^

Näe...
Om jag skulle ta och vika lite tvätt måntro?
Pappa tog med den hit så jag slapp åka...
Höll på att bli osams igår när jag berättade för honom att han är värdelös på att "hänga" tvätt...
Hahahaha...
Idag frågade jag:
"Kan du ta med tvätten? Men snälla vik den INTE! Lägg ner den i kassen precis som du tar av de från galgarna!"
Ah, de va snällt gjort!
:)

jahapp... Blir de inte roligare än såhär?
Funderar på att sippa en öl lr en cider...
Kanske... Lr...
Många som ska ut imån på folkan...
Men 130:- kr...
Ingen skjuts och ingen att gå med...
Inga kläder -inga pengar.
Fuck it.

Jag kanske ska köra svarttaxi?
Kanske få in nån krona...
Bra idé!
:D




Fjonkan - har sovit i sittandes idag...


Kommentarer
Postat av: Äppelskrutten

Tack för idag, men det vet väl du också att tant-åldern börjar vid 26? ^^

Som du ser på bilden så är finns det faktiskt en riktig blindtarm och det som i folkmun kallas blindtarm är egentligen appendix, maskformigt bihang, på själva blindtarmen.

Jaja, ville bara verkar upplysande för en stund ^^

Piss skit och vademecum, nu ska jag hälsa på min bästaste bästaste vän WaterCloset

<3

/Apple-skcrut

2010-03-31 @ 22:07:38
Postat av: Slinker in

ja det är väl så, fruntimmer klagar på allt som en man gör :P

2010-04-01 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0