Irritationen...

...la sig ganska snabbt när jag gick ifrån jobbet i fredags...

Roade mig med att möbelera om i behandlingsrummet, organiserade lite...
Bytte ställe på våra viktiga pärmar...
Alla tyckte de blev bra...
Nu inväntas bara vaktis som ska flytta på bokhyllorna...

Fixade fint i linneskåpet med... Rullade dukar och vek gardiner...
Terapijobb...
Jag höll mig undan och var för mig själv...
Så gör jag när jag inte vill att de ska gå ut över någon...
Jag sa idag att jag hoppades att de inte gått ut över någon...
Men frustrationen över allt som händer påverkar även lilla mig...
Så är de...

Har spytt lite galla idag med...
Vi vill ha någon som lyssnar på oss...
Ingen som kör över oss...
Sa idag att jag tyckte att vår chef skulle vara med på demensutbildningarna...
Är det någon som behöver det så är det hon...
Kom sen och tala om för oss vad bemötande är för nåt!
Ååååååh.... Ja blir knäpp...
Jaja...

Imorse när jag vaknade och spläpade mina trötta ben mot toan såg jag att de va disco i mitt vardagsrum...
Om de vorde så ändååå...
Traktorn som var här 05.15 och skottade...
Kom och tänka på Finsk Tisko Tans... ^^
Sök på de på youtube! Hahahaha...
Skitroligt...
(Hade jag vetat hur man fixade så att klippet hamnade här så skulle jag SÅKLART ha fixat de)


Åt på churchstreet i fredags!
Mummsimummsi! :D
Väldans trevligt vare!
Men vi fick vänta i över en timme på bord...
Drygt när man är sådär hungrig...

Åkte sen hem till LS och J för att hämta lite grejer och umgås en snabbis... Ja va skittrött då mina krafter var totalt väck sen jag lagt all energi åt att va irriterad i veckan...
Åkte hem - sov.

I lördags så åkte vi och handlade lite maaaaat...
Var in på dollarstore och köpte RENGÖRINGSMEDEL!
Så nu kan jag städa för brinnande livet om jag vill! hehehe...

Blev en del kika film och mysa i helgen... :)

Kom på en annan sak...
Va roligt de är när ANDRA använder ens ord... Använder det som om de kommit på de själva...
De märker inte ens att de använder andras ord...
Aja...
Skitsamma... Orka... Töntigt iaf...

Min systerson ringde och berättade att han tappat en tand!
Lr hans pappa hade dragit ur den åt honom... Elaka pappan...
Inatt får den ligga i ett glas med vatten och imånbitti har den förvandlats till en peng! :)
Jag vet när jag var liten så när nån utav oss tappade en tand så ville den andre oxå ha en peng...
Man stod och drog i tänderna och vickade på dom för att de kaaaaaaanskeee var lite lös ändå...
Hahahaha... Knäpp man va...

Sitter och äter klyftpotatis, fläskfilé och grönpepparsås!
MUMMS...
Rester från i helgen! Riktigt gott!
:D

Igår hade jag namnsdag...
Maria...
Halva släkten heter Maria i andra namn...
Fick en gul ros av min bästaste LS!
I utbyte fick hon lite äppelkaka och glass!
Jag ÄLSKAR äppelkaka med havregryn i smeten! MUMMS!
Knastrigt och gott!

Alltså... NÄR ska det sluta komma snö?
Det är 1/3 idag... De kommer ligga kvar snö när jag och LS fyller...
Blir inte klok på detta väder...
Skrev i schemat idag och såg att jag är ledig i 6 dagar då när jag fyller! Woooooohooooo! :D hahahaha...
Toppeeeeeeen! :D


Näe nu ska ja hitte på nå annat spännande!



Fjonkan - Lillasportspegeln är inget för henne ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0