Här sitter jag...

...i min ensamhet och äter Polly! :D

Blev AKUT godissugen så slöapan i mig gick ut, skrapade rutorna och tog BILEN till affären!
Ska nog aldrig mera säga att stockholmarna är ett bekvämt folkslag ;P
Hehehe...

Har inte ätit Polly på... Evigheter...
Mamma brukade köpa de... Men man fick juh aldrig smaka ^^
Påsen var alltid undangömd på nå bra ställe oxå så de gånger man hittade på den kan man räkna på en hand... hehehe...

*smaskar*
Kom på att man måste suga av chokladen först... för då är skummet inuti mjukt sen... och då blir de godare...
*suger*
Mumms! :D

Polly - My favorite cobaaa!
Kommer ni ihåg reklamen? Gubbarna med blåa öron... hahaha...
Vadå påverkad av reklam? Jag? Aaaaldrig ^^



Kul att jag ska till TANDIS imån :S
Jag veeeeet att jag har hål i tänderna... pyttesmåiga...
De ilar när jag äter sött på höger sida...
Så jag tuggar bara på den vänstra! :D hahahaha...


Har bokat biljetterna till helgen!
Men min skrivare ville inte skriva ut bokningsbekräftelsen... Skiiiiit...
Kan man muta den med en Polly måntro? :P
Får ta och skriva ner bokningsnr på ett papper... De borde funka...
Fast de gånger jag åkt så tror ja de kikat pappret endast en gång...
Aja... De löser sig...

Satt och kikade in affärerna där vi ska SHOPPA på söndag :D
Vi ska tydligen till Skärholmen...
De hade några braiga affärer där!
Verkar rätt stort... Som allt annat in the big city...
Såg en affär som finns i Gävle som oxå fanns där... Där kan jag säkert hitta en snajsig festblåsa :)
*äter mera Polly*
Att komma i en stl 38 kan jag juh glömma... *tar en till*
hahahahaha...


Faaaaaen... Jag vill oxå ha min deklaration!
...tror jag...
Blir så jävla avis på folk som får tillbaka MASSA pengar...
Jag har blivit återbetalningsskyldig de senaste åren...
Men efter jag dragit av resegrejset har ja gått lite plus...
Håll en tumme! :D


Fan....jag...mår....illa...
Vem sa att Polly var bra skit?
*kräksar* :P
Jag förstår nu varför Mamma kunde gömma undan en öppnad påse... De är OMÖJLIGT att trycka i sig en hel...
Nu slipper ni testa kära vänner... :D

Matte: Hur mås det? :P

Dejting in the dark...
BS skulle kika på det sa hon... Pratades vid via face-chatten... vuxet va?!
Hahaha...
Jag vet vad de första skulle va som jag kände på iaf...
Vad skulle du känna på? :P

Alltså...
När någon säger att något är sexigt så tänker man kanske först och främst på; bröst, muskler, magar, rumpor... Sant?
Vad är de första man kikar in hos de andra könet? (Lr samma kön om man nu gillar de...)
...När man va ute i svängen så tog man först ögonkontakt och sen kikade man in den vänstra handens ringfinger^^
Hahahaha...

Fast de gör jag fortfarande... Tar ögonkontakt med folk alltså... Jag hejar nästan aldrig på folk jag inte ögonkontaktat med innan... Ibland kan jag göra de lite demonstrativt då folk medvetet undviker att heja på mig utav nån anledning... men de händer juh inte så ofta...
Alla vill ju heja på och känna mig! ^^

JÄVLAR!
Jag skulle juh köpa tandkräm!
SKIT.
Aja.


Känner mig lite småbitchig när jag säger ifrån enbart för att jävlas lite... hehehe...
Ja men vadååå... Först överkörd och sen ska man va snäll tillbaka pådet? Aaaaaaaldrig!
De kan glömmas!
Eg jävlas jag väl inte utan jag orka inte bara...
Sen så är de aldrig skoj att ställa upp på folk när man får NADA tillbaka...
Så deee sååå...

Var irriterad på jobbet idag... igen...
De är inte bra för mig de här känner jag...
Trivs jag? Näe. Inte som de är nu...
Idag for faktiskt tanken SÖKA NYTT JOBB genom mitt huvud...

....13 veckor kvar till semester.... STÅ UT!
Tänk braiga tankar:
Grilla, öla, bada, sola, sova, träna, lata, shoppa, mysa!

Prutt och fis och senapsgaaaas...

Fy fasen va tyst jag har de här hemma... Man hör bara ljudet från ett smattrande gammalt tangentbord^^
Jag klagar INTE!
Jag gillar tystnad, ensamhet och smattrande tangentbord! :D


Sov middag idag när jag kom hem från jobbet...
Fy fasen va skönt de va... supertrött... va ledig EN dag förra veckan... Sen har ja jobbat måndag och tisdag...
Ja är heeeelt slut  som människa... :/
Sängen tidigt idag igen..men va hjälper de...
Planerar en sovis imån men som vanligt så kommer jag vakna vid 7...

Fan. Min hö.tumme pejnar.
Vissa på jobbet kalla de för "Vårdtumme"
Skit oxå...
Ibland funderar jag på hur lätt kroppen kan börja säga ifrån...
Som nu med min tumme tex... och min handled förut... Som blev botad av träningen på gymmet - vilket var coolt...
Mmm... va snabbt allt kan gå och va sårbar man egentligen är...
aja...



Fjonkan - orkan´t...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0