Fiberhavregrynsgröt...

...med linfrön och äppelmos!


-De blev min frukost!
...idag igen...
Är så himla glad varje morron jag "klarar" mig utan smörgåsarna...
Gröt är good shit...

Trodde jag skulle få frukostsällskap men så blidde ikke fallet...
Skulle de vakna senare och vilja ha så är jag inte den som bangar för en second breakfast :D

Jag skrev igår att jag drömt knas och att det betydde lottovinst...
När jag slutade jobbet sprang jag in på Time och köpte mig 2 trisslotter...
Jag VANN!!
...25:- men ändåå...
Man ska va glad för de lilla... Tänker jag ena stunden, i den andre: Vad för ont har jag gjort lottoguden?!
Varför unnar han mig inte en STOR lottovinst?!
Jag vet att jag skulle bli en såndär "bra" vinnare...
Visst att jag skulle unna mig själv en massa... Men jag skulle juh även ge mina nära och kära en del av de...
Hur underbart skulle de inte vara?!
Sååå... Lottoguden... Om du läser de här...
Ge mig några miljoner! ;D


Jag fattar inte vad de är för fel på min tumme?!
I flera veckor har jag gått och haft känslan i den att jag skulle vilja "knäcka" den...
Men när jag försöker så går det inte...
Bryter jag den bakåt så gör de ont...
Ja jag veeeet... "Bryt den inte bakåt dååå!!"
Konstigt äre iaf...


Går och väntar på att de ska byta rör i grillen på jobbet...
Ja sa till för säkert... 2 veckor sen...
De är snart vår och då vill iaf jag ha lite färg i ansiktet...

Med snart menar jag... Närdå?
Igår var det typ en superskön vårdag med plusgrader och när jag tittar ut idag så ser jag SNÖ...
Trodde himlen var tömd på allt vitt vid de här laget...
Men ikke...


Undrar om ja ska ta och beställa biljetter till helgen...
Åker till Sthlm på fredag :)
Lördagen lutade det åt middag :S
Söndagen åt shopping :D
Hahahaha... Fröken nervös speaking! :P


Snart fyller jag år... Jaaa... i april... Men ändååå...
Såg att jag är ledig 6 dagar då! :D
Som man bäddar får man ligga!
(Den man ligger med får bädda)
Ska bli otroligt skönt...
Undra bara hur det ska firas... lr vart säger man väl kanske...
LS och jag fyller på samma dag...
De blir lite drygt för släkt och vänner att åka till 2 olika ställen...
Aja... De löser sig sa kärringen som sket i badkaret!


Jag skulle vilja hylla: Wikipedia!
Där får man reda på sånt man inte har en aaaaaaning om!
Gillas! :P
De är tack vare Wikipedia jag kan allt om bideér! :P
Delar gärna med mig av min kunskap! :D
...Jag ber om ursäkt Elin för att jag gått ut med fel information... Den stod inte vanligtvis i sovrum utan på finare bordeller! *skrattar*
Skillnades är stooor... hohoho...


Imån ska "Flyttgruppen" på jobbet träffas igen...
De ska ordnas och fixas och donas med de sista...
Vi ska få åka till IKEA och köpa de sista...
Ah... De blir nog braa...


Näe, jag borde slänga mig i duschen... Tina upp lite...
Kallt här... brr...



Fjonkan - lär komma ihåg att fylla på spolarvätska i bilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0