Kan sammanfatta...

...dagen redan nu...

1. Sol blir man RÖD av (innan man blir sexigt brun, hohoo...)

2. Äter man ingen mat får man lågt blodsocker vilket leder till osämja.
(Japp och Näe - Jag är inte 12 år!)

3. Ringer man till en vän (som känner en fotograf) och gnäller så kan det ordna upp sig ändå!
-Sånt där gillar jag! 

 4. Åker man till Sandviken om några timmar så kommer det stå en J där!
-Vilket är bra för det betyder att jag slipper sova själv inatt!
 (+ att jag får höra hans ljuuuuva snarkningar imånbitti...*host ;P )

5. Åker man sedan till Sandvikens sjukhus så kommer man få se en LS i hennes jobbarkläder!
-Vilket är HOT! (Då menar jag INTE "pyjamasen")

6. Åker man och handlar så köper man mat - som man blir mätt av!
-Vilket är Toppen! Så de ska vi oxå göra! :D

7. Har man grannar som har kompisar så kan man få följa med på fest!
-Vilket är gräääjt! Så blidde de i midsommar! Härligt när allt bara blir KANON!!

8. Har man en granne som har en mamma så kan man till och med få  SKJUTS till/från festen!
-Vilket är suuuuper! (Jag på en cykel i onyktert tillstånd är en hälsofara -för ALLA)

9. Ibland hjälper det att sura - Ibland inte. Idag hjälpte det absolut inte...
Pissapa va trött jag blir.

10. Har man en blogg -så får man skriva av sig!
-Vilket precis va det jag gjorde!



Fjonkan - 11. va mitt nr på ryggen när jag spelade fotboll!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Jag är så heet, så heeet! Kan ingen svalka mig?

Didididididi ;P

Eller "feeling hot, hot hot" :)

2010-06-24 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0