Jävla kärring...

...man ääär...

Sitter man still i 10 minuter för att sen resa sig och gå så får man typ halta iväg för att man är så jävla stel och konstig i fotlederna...
Suck...
Är de såhär när man är ung hur äre då när man blir gammal?


Idag har vi varit i Gävle och fotat lilla B!
Lr lilla... hon har blivit stooor! :D
Jojjes lillasyster knäppte ca 300 bilder... bara^^
Ah, de blev bra!
Tack snälla Anne!


Spöregnade på vägen in så nå utebilder blidde det inte!

På vägen hem så hämtade vi kajaker på stan... kul att köra i stan med släp -eeh.. not.
Jag, Ma och B kikade i affärer under tidn...
Ji va helt svettig innan allt var klart...
Förstår honom... För innan vi kommit ur stan så lossnade bindningen och kajaken flyttade sig i sidled!
Vilken cirkus! hahaha...

Ah, vi kom hem iaf... Mellanlandade på Mc.D... Ooooh ;D


Kom hem... plockade undan lite här hemma... Såg ut som 3e världskriget brutit ut...
Lite bättre nu iaf...
Fixade golvbrunnen... Fick sånt där man har i utav Ma och Ji...
Jewlar va de började pysa och spraka efteråt!
Ah... Jag trodde juh att det inte var nå hår där...
Meeeen... De va de... och fy fan va ja höll på att kräkas när jag tog upp skiten...
*hulka hulka*
Hahahaha...
Så nu är det borta iaf... De rann på bra!
Så jävla trök att behöva göra det där så himla ofta bara!
Äkkelpäkkelgöra...


Har hunnit med en promenix runt byn oxå...
Nu ska jag krypa ner i sängen...

Upp tidigt imån och fixa de sista!
Packa och greja!

Åker till Sthlm imån em...
Braiga BS med barn kör mig till bussen! <3

Yesch!



Fjonkan - Aldrig mer igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0