Här kokas...

...det morötter!

Hahaha...
Tänkte ta reda på dom innan dom blir för gamla...
Får väl äta kokta morötter till varje måltid nu i en vecka framöver...^^
Näeda, ska köpa mjölk så att jag kan stuva dom små rackarna!

Har en korv i kylen som vill bli uppäten oxå... Så de kommer bli korv OCH morötter i en vecka framåt! :P
Gött....




Jahapp...

Igår var jag över till mina sötaste grannar...
Ja, de hela började med en hundpromenix som slutade i att jag blev inbjuden på... lyssna nu:
Syrénsaft!
Den ni! Hade för de första inte hört talas om att de gick att göra saft på syrén förns för typ nån vecka sen...
Och nu har jag alltså smakat den :)

Min pappa skulle bli imponerad då han tror att jag är värsta fegisen på att smaka nya saker...
Nästan så man skulle dra iväg ett sms bara för att...
Just ja! Kom på att jag smakat typ kallrökt (?) hjortsalami oxå!
Med de skulle jag imponera på min systers man ;D
Herreguuu va sms ja lär skicka^^

Ah, gott vare iaf!

Guuu va de kokar i köket ;D

Jao jao...

Fick reda på lite hur semestern kommer komma se ut...
Ah.. Nu måste jag juh såklart lugna ner mig och inte bestämma själv som jag brukar...
Så 26-27 kommer det bli lite upptaget...
Fick ett erbjudande som lät huuuur skoj som helst men...
Ah... vi får se... Jag är som sagt inte själv om de hära...
Hahaha...

Messi. De va så han hette den där världsbästigaste spelaren som Alfons mena... :P

Borde göra lunch.
De knorrar i magen...

Var jätteduktig tidigare och diskade upp allt...
Fy 17... De tar sin lilla tiiid...

Jao jao...

Ikväll ska jag på Signes avslutning...
Fan va stora "mina" barn börjar bli....
Tjopp säger de bara så är de 23 som jag^^

Näe. De här går inte.



Fjonkan - Hungrigast i kommunen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0