Fy sjuttsiken...

..sikket hääärligt väder vi haft idag! :D


Vaknade rätt tidigt...
Tog ett bad -raka benen...
Jag började likna en grottmänniska^^

På med kjolen, packa väskan med diverse förnödenheter och sen bar det iväg till BS gräsmatta...
Hade förvarnat att jag ev skulle dit...
Och de va okej... BS själv jobba, hennes man var ute och sprang och barnen va på dagis/i skolan...
Hahaha... Luuuugnt och skönt!

Jag solade på... åt frukost i solen och de var gott!
Ja, tills nån kom och satte sig och RÖKTE precis bredvid...
Sånt där är så jävla äckligt...

Åkte på möte på jobbet...
Klara av de... Fika... Sen åkte ja på affären och köpte mat...
Hem till BS igen där filten låg och väntade på mig...
Mummsa mat i solen och sen kom alla hem!
= Slut på friden ;P

Liten Signe la sig på min rygg med sin svala kropp... guuuud så skönt det var!
Sen ska det alltid hoppas över mig och man ligger där och bara väntar på att dom ska sätta en fot i ryggen på en... Så de fick dom sluta med... :P

Signe den lille racka´n som tjatat om sol sen i vintras, ja hon gick in och tittade på tvn...
Hahahaha... Tokfian...
Låg ute tills de att solen gick i moln...

Åkte hem... Tittade runt på röran i mitt sovrum.. Gud de är alltså REN tvätt ÖVERALLT...
Iofs skönt att ha tvättat men ändååå... Ja, jag ska väl få tid till att lägga in det i mina miljoners garderober imån fm...

Tänkte ta tag i och plocka in allt men de blev inte så...
Hällde upp en Baileys och satte mig på balkongen och smutta... Gött sörrö! 
LS ringde och vi pratade en stund...
Om ambulanser och nakna män bla...

Jag svär att han som stod på trappen till sitt hus var NAKEN!
Men vafan gör man naken mitt i ett bostadsområde?!
Ja höll på att köra in i lycktstolpen :P hehe...

Bakade en kaka såhär på kvällskvisten...
Tänkte frakta den till Sthlm och äta den på söndag...
Testade att göra en alldeles nyyy kaka och jag hoppas att den blir omtyckt!
Allt med MASSA socker och smör brukar va de :P
Diabetikerns död vare ja^^



Så äre...

Har ont i nerverna som jag inte kan stava till!
På BÅDA sidorna!
Ja sa de till J när ja prata i tfn, "Ja har så ont i röööven!"
Hehehe...
Antagligen för att jag legat platt på gräsmattan idag...

Näe, nu ska fröken kräftface gå och knoppa!
Guuud så röd ja ääär! Hoppas för allt i världen att de lägger sig en aning! :P

Vi hörs imån!



Fjonkan - Är Tant RÖD!


Kommentarer
Postat av: Bs

Kan det vara Silviakaka,månne???? DÅ,vill jag oxå smaka en bit ju.. Ses imorrn! Puss påre. <3

2010-06-03 @ 20:56:28
Postat av: Lina - Mamma till Vincent och ängeln Emilia.

MMM SOCKER OCH SMÖR - PERFEKT! :)

2010-06-04 @ 12:14:34
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0