Fullproppad...

...med nya intryck och upplevelser efter helgen i Sthlm!

Shit alltsaaa... :P


Fredag.
Jobba, åt ingen lunch, åkte buss = vrååååålhunfrig = inge bra...
Botade med Mc.d... Gud så de botade... *blöh*
:D

Efter de handlade vi gottaaa...
Sen då? Jo just ja... Vi gick hem... Slog på tvn...

Jag: "Jaaa men den här filmen är rätt bra!"
J: "Okej, jag har faktiskt aldrig sett den..."
Jag efter en liten stund: "ZzzzZzzzZzzzFiiiiiSzzzZzzzZzzzZzzz"
Hahahahahaa... :P
Fröken skittrött...


Lördagen bjöd på finväder!
Sådär lagom varmt!

Vaknade första gången HALV 4 och var pigg...
Ja vadå, de va ljust ute och jag hörde människor...
Trodde såklart att klockan var mer och höll på att dööö näe jag såg va hon eg va...

Runt lunch packade vi väskan med massa gotta för en picnic nere vid trekanten...
(Ja, inte min trekant utan Sthlms trekant^^)

Här skulle de firas J´s Födelsedag!

Hittade oss ett braigt ställe med lagom mkt folk på båda sidorna...
Bredde ut den oooooerhört snygga LILA filten...
Hahaha...
Sen myste vi, åt potatissallad och rostbiff...
Sen smaskades det på vindruvor och JORDGUBBAR!
Mumms!
Sen fick J sitt pakeeet...
Hahaha... ;)

Sen gick vi hem för att sedan ta oss till stan och leta present åt lille V...
Jaa, de bör tilläggas att jag har skoskav på 4 utav 10 krokiga tår...
Ajjj... Men jag tejpa och plåstra...


Underbart att se stan så levande...
Både på dagen och på kvällen/natten...

Jag är glad att jag fått se en rosa limousin, män i gula strumpbyxor, ett glasstånd med BARA B & J glass, vaktbyte på slottet, mysiga uterserveringar efter smågator, folk som åkte guidad tur på Segway´s, Sthlm Marathon live, demonstrationståg...

Kan man någonsin bli uttråkad??
:D

Åt på restaurang - åkte hem och gjorde oss snyggare...


På kvällen mötte vi upp Marie och Johan för att gå på bio tillsammans...
Lyckat att dom oxå skulle till Sthlm och gå på bio :D
Väldans trevligt lär jag säga!

Vi såg Robin Hood och den va helt okej! :)
Ah, de började bra med att jag hällde ut EN LITER cola i min sko och på golvet...
Blev sådär lagomt kallt och klibbigt...
Hahahaha...
Typiskt mig...

Russell Crowe är juh rätt snygg ändå... Fastän han är rätt gammal... Jaaa, för mig alltså... Han är 46...
Men de är någonting speciellt med skitiga män... hahahahaha!
J kunde inte hjälpa mig på den fronten... Han var inte så sugen att skita ner sig innan han gick hem från sitt kontorsjobb :P

Synd att alla va så trötta efter bion annars hade en öl inte varit heeelt fel...
Men som M´s Johan sa: Nästa gång blir det BARA öl! ;D

...de lät som en riktigt bra i´de tycker jag! :D


Söndagen...
Hade ställt klockan på 8 så att man skulle hinna vakna till... Skönt att ligga och dra sig...

Packade väskan klar för hemfärd men innan de så väntades de brunch hos J´s Pappa och på em fika hos J´s Mamma...
...och mys med minstaste lilla V...
Så himla söt -och trött! ;)

Ah full fart, mycket folk och jättetrevligt var de!


Ja gilla Jimmys kommentar: "Hade Lina inte bara kunnat säga att de va frukost vi skulle äta?!"

Min kommentar till en diabetiker va oxå rätt smart "Har du nå socker hemma?"
Hahahahaha...


Bussresan hem va lite dryg...
Först fick man brottas med galna pensionärer för att ens komma på bussen...
Sen va jag rätt hungrig... TUR J hade försett mig med vindruvor iaf... haha... knäppisen...
Sov på bussen i omgångar...

Är livrädd att jag ska börja snarka lr släppa en fis lr nåt...
Hahaha... Men de gick bra... ;)

Braiga BS hämtade mig vid bussen och hade beställt mat åt mig! <3
Mumms!

Sen hem - Sen sängen!

Ah, de va i stort sett hela min helg de...
På ett ungefääär...
Im sejving the detejls fan... :P

Jao jao...
Mina benhinnor har jag iaf lagt ut på Blocket.se...
De värker nå så förbaskat efter allt promenixande...
Mina skor var inte så jättebra kanske...
Platta och stumma...

Äh jag överlever...
Ja ska inte gnälla...

Nu ska jag äta frukost innan jag döööör!
Och klä på mig innan jag fryser ihjäääääl! ;P





Fjonkan - Du ska få mina gamla benhinnor när ja döööör...   *sjunger på*


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Vincent och ängeln Emilia.

HAHAHAHA frukost, han är för rolig!

2010-06-07 @ 15:25:09
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0