Den står...

...nu, kan jag lova! :)

Igår åkte vi ut till Hillberg, Jag, J, Ma, Mi och fröknarna!

Grabbsen snickra och klädde midsommarstången och vi girls plockade blommor och gjorde kransarna!
Sååå himla fint med prästkragar och blåklockor! Och de fanns minjoners av dom där ute!
Skitnöjd blidde vi iaf! :D

...så i natt har jag drömt om att jag plockat bort fästingar från mina kläder!
76 st... lr nåt sånt...
Fast de va eg för att jag hållt i pappas katt... Ah... hur man kan sätta ihop saker...

Ska väl dit och utfodra dom... Fastän vi är osams. Jag iaf. Lr ja, irriterad...
Ah, inte på katterna dårå...

Känner mig lite småstressad faktiskt...
Mkt som ska hinnas med och eftersom jag är kvinna tar jag på mig DUBBELT så mkt ansvar medans han som inte är kvinna -fortfarande ligger och sover!

Idag på em bär det av ut till Hillberg igen!
De kommer en del folk och vi ska tydligen äta både sill och grilla...
Fasen va sköj de kommer bli! ;D

Näe nu lär jag sätta fart... J skulle iaf slänga ihop en sallad sa han... = bra.

När kl va 23 igår så gjorde vi tacopaj - till imån när vi är bakis:P
Vuxet med så mkt framförhållande tycker ja^^
-men så vare min idé oxå... hahahaha...

Näe, jag hoppas på finväder idag! Riktigt fint väder vill vi ha!


Så ha nu en riktigt glad och trevlig midsommar allihopa!


Fjonkan - ser fram emot de här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0