Vaknade med...

...träningsvärk i röven!

Ja kan säga att de va första och sista gången för i år som jag städade bilen invändigt OCH tvättade den!
Och ja, man får träningsvärk i röven utav det! :P

Tvättade den med nå jävla skit shampoo...
Alla insekter jag kört ihjäl satt som sten...
Deras blod pryder min reg.skylt fortfarande då det verkligen inte gick bort!

Kul iaf att man hittar ROST på en 4 år gammal bil...
Men de är fenomenet med Polo...
På Vintern smälter de snö som rinner ner och lägger sig alldeles där dörren och typ framskärmen går i hop så när man öppnar dörren så:
Skwwwweeek...
Klart de sliter... Så Första rostfläcken alltså funnen.
Vänster framdörr i vänstra hörnet.
Lokaliserat.
Prutt.

Fast Jojje sa att de där vet dom om på Bilmetro så de är bara att åka in och få de fixat...
De var likadant på min förra polo... Fast där var hörnet lixom flikat... Så den var mer skadad...
Men va vill dom? Att den ska stå i varmgarage?
Tydligen.
Klart bilarna mår bättre men... Ser de ut som om jag har ett?
Jag har inte ens en motorvärmarstolpe...

Jao jao...


Har roat mig i fler dar med att lägga upp kort från semestern - på facebook,..
Jag knäppte typ 400 kort... La inte upp alla dock...
Men många! Jag älskar kort och de är skitroligt att ha kvar!
Som ja sa, kameran ligger alltid i min väska för man vet inte när man behöver den som mest!

Häromdagen gjorde jag en framtida balfrisyr på min systerdotter...
Jajjemen...

   
 

Hahahaha... Huvudsaken är att HON tyckte hon blev finast i världen!
...så fin att hon gick och la sig med alla pippilotter i huvudet...
AJ kan en annan tycka... Hahaha...


Soffmys


*gäsp*
Skittrött...
Ska ut och jobba till kl 16 idag...
Var tänkt att ja skulle solat idag men... Vädret skulle bli 0pålitligt och de skulle ev regna...
Hur dumt skulle de inte se ut om jag låg där i bikini - i spöregn?
hehehe...

Jag ska iaf gå till affären och köpa mig KÖTTFÄRS!
Det var typ år sen jag åt de nu känns de som!
Riktigt sugen... Sen så blir det mkt mat av de så ja kan äta de i typ en vecka efter....
Mmmm...va....gott....köttfärs....idag igen....^^
Hehehe...

Jag väljer mellan att göra:
Lasagnette och Mexicana...
Jaaa jaaag veeet!
Men de går snabbt och de ÄR gott!


Sitter och funderar på ifall jag ska börja prenumerera på 2st tidningar...
Lantliv hade ett bra erbjudande och sen så funderar jag på Knep och Knåp...
Haha... Tantvarning på mig! ;D
Vi får se hur ekonomin ser ut, ja den jag får när jag får lön^^

Justifan!
Lär boka bussbiljetterna oxå! Shiiiit!
Så. Nu har jag gjort det!
Puh!
Alltid i sista minuten...
:D

Idag åker J från skåne...
BUSS.
Ja sa att han aldrig mer skulle vilja åka buss till mig...
Men positiva Pedro sa att alla andra resor skulle kännas som rena barnleken i jämnförelse...
Han messa nu... Skulle åka till bussen snart och vara hemma kl 18 ikväll...
Hahaha...
Fyyy... :P
Jag får väl höra ikväll hur hans rumpa mår...
Tur det inte är supervarmt ute idag iaf...  :)

Lina: Jaa! Låten va juh underbar!
Hans röst... M-M-M! ;D
Haha...

Näe, om man skulle ta och göra sig lite frukost kanske?
Och sen ta tag i disken...
Sen en dusch och gå till affären...
Så får det nog bliiii!



Fjonkan - Hey soul sister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0