Snacka...

...om att stressa upp sig såhär på kvällskvisten!


Eftersom lönen jag får imån är FET blir det en shoppingrunda innan jobbet!
Ska bli sååååå jävla skoj!
OCH *trumvirvel* Jag ska shoppa INNAN räkningarna är betalda! :D
DE va INTE igår! :D

Jag är sååååååå taggad! :D


Appropå inte igår... De poppade upp en tjej på face idag som jag umgicks med när jag gick i 6an...
Så himla skoj att höra ifrån henne! :)


Nå annat på gång...
Jooo... Barjobb ev?
De skulle fan va skitroligt!
Saknar människorna och livet runtikring...
Så himla skoj att möta människor som faktiskt kan prata... även om de dom säger oftast inte heller är så vettigt^^
Näe... Men de skulle faktiskt vara nåt för fröken de :) hihihi...

Blev jättestressad och alldeles till mig... hahahaha...
Stoooora ögon fick ja^^


I helgen som va var jag hos J...
Vi hade de jättemysigt och på lördagen var vi på skansen och sen åt vi middag med familjen :)
Synd att batteriet i min kamera dog precis när vi gått ut från skansen... Hade velat dokumentera mera!

Jao jao...

Näe, nu ska fröken fräken sova så hon orkar med lite intensivshopping imån!

Skrivbordet ska köpas imån med!
Hoppas jag! :)



Fjonkan - Klaad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0