På upploppet...

...kan man säga att jag är...

På måndag börjar jag jobba igen efter  32 dagars ledighet!
Helt sjukt va fort tiden går!

Har fyllt veckorna med massa skoj och trevligheter...
Tog mitt första dopp igår (i sjön alltså)
Vart som sjutton vare!

Igår låg ja på stranden med LS, Jojje och alla barnen...
Idag åkte jag dit själv...
Älskar när de är lugnt och skönt... Älskar att lyssna på vågorna...

Mmm, för idag blåste det till skillnad från igår...
Jättegoda smörgåsar hade jag gjort med ost och paprika... mmmmmm... Ljuvliga!
Ska till samma strand imån igen...
Dumt att byta ut något som är bra! :)

Rätt knepigt eg... Jag bor i en liten by och de gånger jag varit där på stranden har jag inte sett många jag känner... nästan inga alls faktiskt...
Säkert många som väljer den större badplatsen (Den med vattenloppor reds. anm.)
Sen är de många som har sommarstuga därikring sååå...
Där av alla dialekter och språk...

Idag när jag låg där blev jag överfallen av en väldigt hårig kille!
Sandig var han med... Jaa, de va i samma veva som tjejerna hejade på mig ;)
D hade lillvovvsen med... hahaha... Snacka om att verkligen TRAMPA på mig!
Fick rätt bra med sand innanför...allt... haha...

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen...
Ska göra mig klar för jag och Ma ska åka upp till Edsken och lyssna på trubaduuuuur!
Tjohooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0