Nu ikväll...

...när jag styrde bilen hemåt så kände jag mig:
NÖJD.

Nöjd över att jag tog fingrarna ur röven och städade ur den ordentligt!
Det var alltså ett dammlager i den som inte gick av för hackor!
Den ser verkligen ut som en ny bil nu!
Åh ja va så stolt och nöjd såååå! :D
hihi...
Så himla roligt att komma ut på parkeringen och se att de inte var min bil som var skitigast^^
hahaha...

Va fjantig man kan bli för så lite... :P

Nu fick jag sms! :D
...de va inte igår...
Bs :D

Jag har fått receptet på den heliga drycken!
MORMORS HALLONSAFT! :D
Nåde mig om jag slarvar bort det igen!
Då ska jag fanimej skjutas!
Hahaha...


De blev ingen promenix till jobbet och köpa köttfärs.
Jag tog bilen.
Ja vafan - De regna! :P
Go mat fick jag iaf!
Mmmmmmm! hehehe...

Efter det roade jag med ett nytt program jag blivit tipsad om...
Där man kan ändra sina kort så man får dom typ svartvita oh med effekter!
Så jävla roligt vare!
Knåpade ihop jättefina kort på mina söta vänner!

  

Två varianter!
Jättejättefina! <3

Satt hur länge som helst med de där programmet...
Finns hur många finesser som helst med det!
Hihi...

Skulle jag ta upp de där för... Nu blev jag fixarsugen juh! :P
Hihi...

Näe... Om man skulle ta och FIXA det jag har här hemma istället...
Packa väskan!
Imån efter jobbet åker jag till Sthlm och J...
De blir en lite kortare helg då jag kommer fram kl 20.50...
Tråk... Men bättre än inget alls!

Idag träffade jag Jennie på jobbet oxå!
Hur längesen som helst som vi träffades nu känns de som...
Det borde de ändras på! :)

Näe... Fi faen.
De här går inte!
Det ser ut som en rövarkula här hemma!

Ses och hörs efter helgen! :D



Fjonkan - Packmästarinna nr 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0