"En Gucciväska...

...kanske?"

Så skön kommentar från M! <3

Chocken har lagt sig...
Jag grät som en galning igårfm...

Ibland händer det tydligen saker i ens liv som får det att vända direkt...
Jag förstår dom som vinner på lotto nu...
Och "plötsligt händer det".

Skulle jag vinna på lotto så skulle jag alltså reagera sådär...
Gråta och skaka...

Vändningen betyder att jag kan se fram emot något jag gett upp hoppet lite om...
De känns inte så himla långt borta nu...
Och jag längtar! Fy 17 va jag längtar!


Efter chockbeskedet så åkte jag hem till papps...
Tvättade massa kläder... Ska fortsätta idag... Ser lurigt ut ute som om de skulle kunna börja regna...
Hoppas inte då jag lät kläderna hänga ute över natten...

Solade lite... Lr ja, jag läste en hög med tidningar...

Vi åt matjesill, färskpotatis och kall sås...
Mummsi...
Vad är det med färskpotatis egentligen!?
I LOVE!
När jag var liten kunde jag sätta i mig hur många potatisar som helst!
Hahahaha... De verkar sitta i om jag säger så^^

Väntade på att de skulle sluta blåsa så att jag skulle kunna spraymåla mina grejer!
Men de gjorde de typ aldrig så...

Jag målade:
2 korgar
1 lampa
1 ram
1 sten
1 galge
1 kotte
1 pinne
och ett blad^^

De va skoj, men ack så de luktade... Kom på när jag var klar att jag kanske skulle ha användt mig utav ett munskydd...
Ska plocka hem det där idag... om de torkat!
Ramen blev inge bra med sprayfärgen då den tydligen var betsad före... Så det blir vanlig målarfärg på den...

Gjorde rent skrivbordet så gott det gick med...
Ska förhoppningsvis sälja det nu i veckan!
Skitbra juh!

Pappa hjälpte mig att lasta in skrivbordet i bilen.
I MIN bil.
I min lilla polo!
Hahahahahahahaha!
Det är så jävla roligt att se pappas min varje gång vi får in något sådär stort i min lilla minibil!
Han skrattade gott när jag åkte hem...
Undra om det var pga skrivbordet eg? :P

Väl hemma fick jag ur det utan problem...
De skulle juh bara in i förrådet så...
Hulken tog i ;P


Bestämde mig igår att jag INTE skulle sitta vid datorn längre än fram till 00.00...
Så då stängde jag av skärmen och la mig på soffan...
Jaaa, för att jag har semester och för att jag inte orkade bädda i nytt när jag kom hem...
Orka?!

Har lånat 2st Lantliv-tidningar av BS...
Söker inspiration! Igår skrev jag ner massor med adresser som jag ska kika upp... Fy faen...
De är en djungel! En vit sådan!

Kämpar med mitt kök... Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha de...
Har kommit en bit påväg iaf... Men jag har mkt kvar!
De är roligt samtidigt som jag vill att de ska va klart!
Helst igår! :D
Men men, de kommer...

Idag fyller min vän Frölander år!
Jag säger ett STORT GRATTIS till henne och önskar att hon får en toppendag! <3


Oooo... Papps ringde, de började regna så han undra ifall han skulle ta in min tvätt...
Eeeh, ja tack!

Jaha... Blev det en städdag idag då lr vadå?
Behövs juh det med så...

Har fått hosta jag.
Inte så jätteskoj...
Har inte nå speciellt ont i halsen idag men de är juh irriterande...
Hostan är grov men den sitter inte nå djupt...
Tur de iaf... Lr ja, den känns inte så djup...
Hoppas jag inte smittat J för jag råååååkade pussas lite med honom de dagarna jag tillbringade där ;)

J kommer förresten hit imån och stannar här nästan en vecka :)
Hoppas på finväder så att det kan solas och mysas!

I helgen ska vi ev åka och fiska med BS, Johan och huliganerna...
Grabbarna skrek i tfn när BS frågade Johan om de skulle fiska...
"JAAAAAAAAAA!!!"
Undrar om de gillar de? :P
De ska la bli sköj!

Har du orkat läsa ner hit så är du antagligen:
1. Väldigt nyfiken
2. Bra på att läsa
3. Nån utav mina systrar lr J... Fast de är väl samma sak som nr 1 ? :P

Kan inte sitta här hela dagen för fy 17 va långt inlägg de skulle bli då^^


Fjonkan - Time 4 breakfast!


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Jag är både nummer 1 och 2. ;P Haha!

2010-07-06 @ 11:26:45
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

Ja i brist på annan läsning så ;D

2010-07-06 @ 13:13:51
Postat av: Bs

Ja,å när du äntligen uppdaterar så är det ju dumt & inte läsa.. hehehe

2010-07-06 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0