Vitt hår...

...joo...

Jag fyller 26 i år och har hittat mina första vita hårstrån!! Jaa... Iofs var de fejk... hehe...
Målade lite igår... VITT. Därav... Har hon ingen pensel så hon måste använda håret tänker säkert ni nu... Meeeen... De har jag visst... 3 stycken... Men de blir så häftiga effekter om man slänger med sitt egna på det målade... lr så intee.. :P
Förstår inte att jag höll mig på kartongbiten jag lagt ut som skydd på golvet... jag brukar ALLTID kladda runt...
Målade en liten pall och mitt nattduksbord...

Blev rätt så bra tycker jag... Pillrigt... Men sånt tycker jag juh om... Pillrigast var att måla handtaget på lådan... Meeen... I made it! :P Vaknade upp och hade sååå ont i rumpan idag... Men jag kom juh snart på att det var för att jag "träna" den samtidigt som jag målade... Satt på knä och reste mig och hade mig... hehehe...
 Var så pysslig igår... Fick upp gardinerna med... Hahahaha... Äntlisch... Samtidigt som jag målade så gjorde jag Kalops! Slog till på storkok iaf...


Smaskigt värre... Myyycket blev det... Kanon de... Blir fina matlådor!
Fast.. Jag åt juh kalopsen utan potatisen... Jaa, jag har börjat lite smått igen med att hålla ner intaget på potatis, pasta, ris... Lite smått sa jag... Hehe...
Idag har jag hunnit med att göra lasagnette... ^^
Och det är juh INGE pasta alls i det... höhöhö...

Mummsi mummsi...
Ah! Som ni ser i bakgrunden har jag köpt APELSINER... Blev juh så grymt sugen när jag såg så var tvungen att köpa... 20:- för ett nät... billigt som fasen juh... De va precis som jag... Lite söt...och sur på sammagång...
Och rund och gó! :P

Vafan har fastnat i mina tänder nu daaa... Irriterande.. *petar* hahahaha...

Elin: Hehehe... Jaa, kanske vi ska ta och träffas och göra oss själva onyktra nångång? Fast vi har de juh rätt roligt nyktra med... hehehe... Jaa... Det skulle garanterat INTE va några som helst krig i världen om du och jag satt på tron... Varför gör vi inte det?! :D

LS: Jag sa aldrig att jag ville ÅKA din bil... Jag vill bara SE den... hehehe...
Vi kanske kan ta och ses nu i veckan? Sjukt att jag ens sitter och konverserar med dig genom min blogg!! *skrattar*

Vafaaaan... får inte bort det i tänderna...

Igårkväll så ringde min käre kusin... Han tyckte de skulle bli skiiitroligt att jag skulle komma ner på festen... :) Jag ska ev åka ner redan på fredagen... hihihihi... Och jag skulle få dela rum med Pidan... HAHAHAHA... Hyggligt...
Ah, de där blir nog braaa...
Ska nu bara försöka hitta DEN PERFEKTA presenten... Har börjat fila lite på det... Men vi får se... Det ska vara lite tanke bakom presenter... De brukar uppstattas mest... Sånt kör jag på... :)

Måndag idag "starta-mitt-nya-liv-dagen" Varför börjar man på en måndag? Aaah... Ska iaf köra igång med gymmet nu i veckan... Mi sa sååå...  Friskvård imån kanske? :D

Var över till mina kära grannar igårkväll.. Evigheter sen jag såg dom... Så det var trevligt...
Såg Sommaren med Göran för sjuttioelfte gången... Ma´s mamma Janeth var där med... Mi satt och skröt om storleken på sin dick... Fråga mig inte varför... Aaah... Normalt iaf när svärmor är med... Hahahaha... Knäppisar... Janeth hade köpt med sig semlor... Såg så jädrans gott ut... Men jag tackade nej... Jag spaaar mig...


Näe... De här duger inte... Kanske ska försöka få på mig lite kläder... tror de skulle uppskatta de på jobbet faktiskt... hehehe...



Fjonkan - är SKITNÖJD med nattduksbordet!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja inte vet jag varför vi inte gör det.... får ta och bestämma nåt framöver då :D Om inte annat fyller jag ju 25 i juli :P hahahaha

Hur som helst har vi ju våra vanliga dater på tisdagar och fredagar ^^

2010-01-18 @ 20:37:24
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

Du måste verkligen äta lite mer kolhydrater! Har läst att om inte hjärnan får socker så blir man knäpp... ah inte riktigt men....

Jag antar att du fått för lite kolhydrater och blitt så knäpp att du tackar NEJ(?!?!?!)till semla!



<3

Lil Sis

2010-01-18 @ 22:03:37
Postat av: Lil Sis

Förresten, fan va gammal du blitt, hängklitt :)

2010-01-18 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0