Var så...

...himla trött och ur form igår...

Hade jobbat i veckan och var helt sluuut... Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna...
Satt på msn och skrev... Somnade mellan de jag skrivit och de folk svarade... Hahahaha...
Så trevlig och social var jag igår...

SM: Det är inte alltid tomt i mitt huvud.. Lyckas alltid printa ner massa skit i min blogg...
Och  förresten, vad har du emot blondiner? Va va va?
Vill minnas att du är blond med... hummm... hehe...

Kollade förresten upp vad Bröstmuskel heter på latin... Pectoralis major... Så. Nu har jag förhoppningsvis stillat er nyfikenhet... För jag kan juh aldrig tro att ni slagit upp det själva.. ^^ Hehehe..
Men nu har jag inte ont i min Pectoralis major längre... Dax för ett gympass igen... Ett i veckan... hahahahahaha... Braaaa... Näe...

ÅÅH!! Vet ni vad jag kom på!! Jag är ledig i 4 dagar!! Hur underbart är inte det?! Tjooohooo!!
Välbehövligt!!

Har en del jag skulle behöva hinna med såå... En sväng till Valbo kanskeeee? Wooohooo... hehehehe... Lr så väntar jag lite med det... hehehe...

Hihihi... Har planerat in en resa i slutet av månaden! Ska bli så himla skoj så de finns inte!
Hihihi... Kan behöva se nå annat...  ;)
LS blev glad då hon skulle få ha vårdnaden om min bil i några dagar... Fast.. Nu har hon juh en egen... Jojje hade köpt en åt henne igår... :) Ah... Känner jag min LS rätt så kommer hon inte ha några som helst problem att köra ur all bensin ur båda... hahahaha...

Matte: :D   ...knäppis...

Tog mig ett bad igårkväll... Sen somnade jag med blött hår.. Idag ser jag ut som ett penntroll! hahaha... Så söt sååå... Hahahaha... ;)

Brr... De är riktigt kallt här... Massa minusgrader... Utomhus alltså... Lr jaa, börjar fundera hur varmt de är inne... Kan inte va överdirvet varmt... Har ingen innetemp så...
Sitter och drömmer mig tillbaka till värmen och Aruba... De skulle inte va helt fel att ligga där på stranden igen...
Från +35 till -30 här lixom... Sjukt... Får nöja mig med att pressa solarium... Känner mig lite piggare när jag solat iaf... Nu vill jag ha SOMMAR och SEMESTER! För fasen...
Om jag blundar hårt och önskar, slår det in då?

Näe om man skulle ta och lyfta på baken... Har en del att stå i... Uuuhff... Vill eg inte... Men ja vill juh att de ska va rent och snyggt imån när flickorna kommer :)



Fjonkan - Vill känna din kropp emot min...


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Men jag kommer inte att vara blondin så länge till, det du! :D

2010-01-09 @ 11:48:07
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Matte

Jag vet att jag är knäpp....men jag vet nån som är värre :)



Hoppas att du haft en skön helg....själv sitter man här och är lite trötter efter allt med alkohol i som man fick i sig igår



Kramiz

2010-01-10 @ 09:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0