Vågjävel...

...lr ska jag säga juljävel??

Hahaha... Fler kg gör att man bara blir mer sporrad till att göra nåt åt de... lr? Ja, när jag behagar att bli FRISKT.
Diskade Mount Everest tidigare och då från ingenstans kom DEN maffiga snornysen...
Mmmm.... yummie... Jag har juh sagt att jag inte kan nysa fint! De exploderar alltid för mig... hahaha...
Lr ja, de gånger ja gjort de kan jag absoluuut räkna på min ena hand!
(Det kom inge snor på disken...hehe...)

Gick och la mig ensam igårkväll... Jaa, som om de vore nåt ovanligt... Idag när jag vaknade hade jag inneboende... :) LS och John kom nångång i natt efter middag hos hans föräldrar...
Och vet ni vaaaad... De har fyllt upp min kyl! Hahahaha... Jaa, med sånt som snart ska göras av med såklart... hehe... Inget jag får behålla... lr jo, de kommer ligga i min mage senare :) Weee!
Hahahaha... Chockad av att se en välfylld kyl... Eeeeh, jaaa :)

Ja just ja... Sa jag att jag HATAR katten som följde med de inneboende? *morrar*
Hon har blivit lite för varm i pälsen... Hon ligger i min säng, klättrar upp i mina garderober, river ner saker, kraffsar på dörrar, kloar på tvättkorgen OCH hennes låda luktar kiss...
Hon får ENBART följa med för att jag älskar min LS...

Jahapp... Va sak amn säga? Igår kom det 10-15cm snö... Idag när jag tittade ut såg jag inte min bil ens... Tur jag vet vart jag parkerade den! hahaha...
Det har kommit supermkt snö och de är sååå fint! Men... Räcker de inte snart?
Lr jaa, de kan få ligga kvar ett tag till...
Ska ta med barnen till pulkabacken hos LS och John i Gävle och åka lite först innan de får försvinna...
Så himla skoj! "Näe vänta nu barn, nu är de mosters tur att åka, uuuuuur vägeeeeeeeeen!!!"
Hahahahahahaha!! Undra om filmen finns kvar sen förra året? LS filmade när jag och Zingo åkte...
Åh hej va de gå uti buskar och snååår... hehehe...

Nu ska jag MÖRDA Beda-fan... Hon klättrar i mitt linneskåp... Kattjäääävel...
(Jag ÄR djurvän)

Hihi... Fin frukost/lunch jag åt igår... Åt varm macka med salami/brie... :)
Så himla synd att de tagit bort den mackan ur sortimentet på Madame... Så jädrans gott... Den och salladen och vitlöksdressingen till... Mmmmmmm... shit va gott!

Fasen... Folk skriver på Face om att de ska på Church street... Jag vill oxå!!
Så himla smaskigt och mysigt där! År och dar sen jag va där nu känns de som...
Var meningen att vi skulle dit och äta när vi kom hem från Aruba... Men pappa bjöd på mat istället...

Fick H&M katalogen häromdagen.... hahahahaha... Känns liiite sjukt att sitta och titta i den när de är flera meter med snö utanför fönstret! :) Får en att längta till våren och sommaren iaf... Värme...
Pratade igår redan om planer inför sommaren... Ska bli sååå skönt med semester... Hehehe... (Säger jag som varit hemma en månad...)

Lösa planer... Roadtrip neröver i landet med Erika...
Tror inte jag varit längre söder ut än till Huvudstaden... Pinsamt... hahaha... Inget jag tänkt på så men ändååå... Har inte sett så mkt av Sverige...
Moa ville till Ullared bara för att kunna säga att hon varit där... Tar 6 timmar med bil... 5 om man spättar på sa hon... hahahaha...  Shoppa shoppa shoppaaaa... hehehe...
Seeen... Kanske ja följer med till Norge om LS ska jobba där... Skulle va skoj att se Oschloo og deres lusekofter...
Hehe...

Nu vaknade min söta LS... hihi... När ja sa gomorron så svarade hon med ett stööön... hehehe...
Jahaa... Hon verka ha somnat om igen :)

Sitter och kikar på folks kort på face sen nyårsafton... Sköj sköj... :)

Nu pipte min mobil... Undra om någon vaknat? hehehe... Fick sms eftr kl 03 inatt... Vaknade såklart av de... Aja.. får skylla mig själv som aldrig stänger av på natten...



Fjonkan - springer till mobilen för att hon är SÅ nyfiken!! :D


Kommentarer
Postat av: Matte

Gott nytt år på dig då...Fjonkan....kram

2010-01-03 @ 02:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0