Suck...

...suck...suck...SUCK!

Vilken daaag...
Natten till idag -inge bra.
Fm - inge bra.
Lunch/em bra!
Kväll inge bra alls.
Nu - bättre.

Var till Jennie och Ludwig idag... Klumpen... han har blivit så stor!
Myste massa med Ludwig och pratade tok med hans mamma!
Han sket så de spraka i brallan och han kräktes lite på min axel... Men han är ändå så förbaskat söööt! :) hihi..

Åt kladdkaka som var MUMMS... Synd Niklas missade den :P Hoho...
Näeda... Ja ska göra nåt smaskigt och ta med när han är hemma med så han får smaka... :)


Åte till pappa och tvättade lite sen... 3 maskiner...
Försökte hjälpa honom med att skriva fakturor i nåt program...Det gick inte alls så bra... Varken för mig lr för honom^^

Åkte hem efter det... Snorhalt på vägen...
På onsdag ska de bli snöstorm ryktas det. kul. Ikke som Anna skulle ha sagt!

Kom hem och bröt ihop för att de varit en jobbig dag med massa tankar...
Grät som en galning... usch...
Älskar dig för att du finns där för mig till 200%!
Kändes skönt att få höra dina ord...
<3
Sen skulle jag hänga tvätten... Jaa, vad händer då?!
Tvättställningen går SÅKLART sönder!
Förbannade jävla piss skit!
Lagade helvetet med tejp och en gammal toarulle...
Så jag lär köpa en sån med när jag får lön...
Hoppas skiten håller tills tvätten torkat iaf...
Vaknar väl av att skiten brakar inatt... -med min tur!

Kom på att jag inte ätit heller...
Gjorde korv och makkisar...
Och då var ketchupen SLUT!

Jag knäppte nyss kort på mitt toarulls-mästerverk men då ville inte datorn ändra stl på bilderna i Paint...
Vad hääääändeeeeeeer???!!!

Kommer jag ens vakna imån?!?!
Lägger ner dehär nu...



Fjonkan - give up!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia

Jag gillar reklamen men, inte många som gör det haha.

Åh men Hoppet var ju en rätt smart sak, kul! Det ska jag berätta för mina kollegor.

Hur mår du annars?

2010-01-26 @ 09:54:32
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

När jag läst inlägget kan jag bara konstatera att igår var INTE din dag :/

Det blir bättre älskade syster, jag lovar <3



Puss och Kram!



<3

/Lil Sis

2010-01-26 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0