Sover...

...som en jävla kratta när jag har sovsällskap har jag kommit på...
*gääääääääsp*

LS kom och sov med mig inatt...
"Ja lägger mig bredvid dig ja!"
-Hade inte räknat med nå annat heller...
Låg och pratade till säkert halv ett oxå vilket iofs va rätt mysigt...
Sen vände vi på oss som ett gammalt gift par och började snarka...
Råkade komma åt henne med armbågen å då gnällde hon...
Jag MÅSTE ha en större säng...
De är bland de mysigaste som finns att dela säng med nån så...
Men jag vill juh vakna utvilad....
En annan dag kanske?

Hehehe.... Nu tog hon täcket och drog när hon hörde att ja började knappa på datorn...
Hehehehe...
Fråga va klockan va... hehe...
Bland de sista hon fråga inatt var: Haru nå frukost hemma???
-Jaa... Faktiskt... :)

-7 ute... Kallllllt...
Jag vill ha vaaaaaaaarmt!

Jag MÅSTE köpa nya blommor oxå...
Många måsten nu... Jag gillar det inte riktigt... humm...


Jahaaa.... så fröken behagar inte att äta frukost med mig nu alltså?
Jag får väl slänga mig i duschen så länge...
Hon frågade faktiskt om och vad jag ställt klockan på.... mmm...

Imån kl 14 går jag hem... Skönt att avsluta helgen med ett kortpass... Ledig måndag... Jobbar tis-ons sen är jag ledig till på måndag...lr tisdag?! :D Händer massa skoj på mina lediga dagar! Tjohoooo!
hihihihi...

NU blir det en VARM dusch!


Fjonkan - känner sig... TRÖTT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0