Sitter och...

...kikar igenom korten jag har på datorn...

Vad mycket skoj de är som hänt ändå... Jag tycker att jag aldrig gör något jag tycker är superskoj... typ...
Men när man går igenom allt sådär och får en överblick så ser man juh att man faktiskt har roligt ibland...
Kryssningar, middagar,  utflykter, fester, roadtrippar och födelsedagar... Sen allt annat som förgyller...
Min familj... <3 

Vill ha sommar och sol... Gå med lite kläder på mig! Jag vill grilla och bada!
Mm... Jag längtar!  Är rätt trött på all snö och kyla nu...



     

LÄNGTAAA!!

Neeej, nu ska jag hoppa in i duschen... Vill inte bli sen till jobbet som igår... :S hahaha...
Kunde inte slita mig...

Tittar ut... Men vad ser jag?! SOLSKEN! Tjohooo!

Nej nnu såå...



Fjonkan - Slår vad med mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0