Om man har...

tråkigt kan man hitta på lite halvroliga saker att göra...
Lr om man bara vill ha ett stopp i städandet... Hehehe...

Jag inventerade mitt badrumsskåp!

De här var vad jag hittade;

1 ask bomullspinnar
3 småflaskor med flux munskölj som ja fått av moster... Vad vill hon ha sagt med det? hehe...
1 tandtråd
1 mascara
12 nagellack i olika färger
1 nagelknippsare
1 pincett
2 ansiktsmasker
1 vuxentandkräm
1 barntandkräm
3 tvålar
1 flaska aceton
1000000 hårspännen
1 rakblad
2 kondomer
1 ögonskugga, färg: Guld
9 nagelfilar
1 nagelvårdsset
2 necessärer
1 tvålkopp
Ett x antal bindor och tamponger

Ett typiskt tjejbadrumsskåp med andra ord!


Mer tips på att göra... Snodde från SM... Dock inte lilka skoj som mitt tråk-tips ;P

Kopiera texten och byt ut svaren till dina egna!
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Det gör vi oxå! :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja då kan vi laga nåt smarrigt ihop vettja! ;)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Haha, ja nu måste jag ha varit lite yr:)

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jag hade inte bangat en sekund..

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hej Therese, jag behöver skjuts!

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Okej...jo jag är vaken...och naken...hihi..

7 Vad vill du höra mest av allt?
Sov så gott du med och dröm så sött!

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Jag med :-D hihi...

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Jo och jag har blivit Therese-beroende!


Hahahaha...

Har golven kvar... Ska jag duscha emellan? :P hummm..

Messade Jennie... på tisdag em/kväll ska jag hälsa på den nyblivna lilla familjen med storsnorre i täten! Ska bli så himla skoj! :) Hihihi...

Jajaaa... Ska ta tag i de här nuuu... *suckar* Hehehe...



Fjonkan - är världsmästare på att prioritera annat framför städningen... ;P

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Jag vill också hälsa på storsnorre :)

2010-01-10 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0