I ain't sayin'...

...im a gold digger...

Lr hur var det Elin? :P
Tack för simturen! Den där timmen flöt på väldans bra lär jag säga!
Egentligen borde vi spela in våra pratstunder... Det kommer fram så mkt bra!
Vi är så smarta! ^^
Idag pratade vi om simningen. Om att bli borskämd. Om romantik. Om slampor. Om att hänga ut sitt liv på facebook.
Om man kan träna barn redan i magen så de blir smarta när de kommer ut. Om att vara förälskad...lr när man tror man är det... Känslor överlag. Vad pratade vi om mer? Psykisk ohälsa. Kakel. Och om att vara kåt.
Elin, varför träffas vi inte oftare?! ;D

Forever young.. I want to be forever youg...
Kan inte fatta att jag fyller 26 i år!
Sjukt.

*gääääsp* Börjar bli trött nu... Har massa att göra idag som jag eg tänkte göra igår...
"Gör inte idag det du kan göra imån" -De är inge bra att leva efter det sättet... Tänk va skönt de hade varit om jag plockat bort julen IGÅR... lr diskat MONSTERberget IGÅR... Ibland är man bra dum...

Undra vad jag har gjort eftersom min bild på bloggen har försvunnit?
Hjääälp... nån...?

Matte: Ah men tack då... Den osminkande sanningen bakom "Fjonkan" hahaha...
Jaså ni var på Tony´s... Jaa, vill minnas att de hade god mat där redan på "min tid" När jag pluggade i viken alltså... Fan nu blev ja hungrig... :P

*gäääsp*

Finväder ute idag!
-13 och SOL!
Så himla vackert...
Fast... Jag vill tillbaka till Aruba...

Varför?

     

DÄRFÖR!!!

Nu ska jag ta och lägga mig på sängen en stund...
Drömma mig bort lite...


Fjonkan - Undrar vem som slog henne hårt i huvudet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0