Drömmar...

...kan verkligen vara huuur knepiga och roliga som helst!

Vaknade nyss och kom ihåg drömmen...
Drömde om att jag och en manlig jobbarkompis pratades vid på tfn... Ofta... Plus att vi träffats och haft det lite mysigt ihop... Jaa, vi låg aldrig med varandra... men mys ändå sådär...
Sen hittade jag en lapp där han förklarade att han väntade på att kunna få släppa ut sina känslor, inte hålla dem tillbaka... Lappen var skriven till en kille jag gick med i mellanstadiet som gått ut med att han är gay nu... På riktigt alltså... Jag blev jättebesviken på min jobbarkopis och ringde till LS och berättade allt... Förklarade att vi inte legat med varandra... De var jag noga med...
Hahahahaha...

Sen drömde jag om att jag sålde saker på blocket... Gosedjur och gamla Arbetarbladet... Fyllde i en lapp där jag skulle skriva i vad allt skulle kosta... Kom ihåg att jag stannade upp i skrivandet, precis så som jag gör på riktigt när jag fyller i viktiga papper... Funderade och läste noga...  Tidningarna skulle jag sälja för 2.50:- och gick de inte så skulle jag sänka mig till 1.50:-
Hahahahahaha...
Tokigt! :D

Vaknade upp... i soffan... Hann inte bädda i igår heller... Flängdag... Allt pga att jag sov så länge... vaknade 10 men låg och drog mig till 11... DÅ kom ja på att jag lär skynda mig...
Duscha, åt, matade katterna hos pappa, hämtade tvätten...
Sen direkt upp till BS för att göra mig festfin...
Erika har fyllt 20 och hennes kompis med så de hade gemensam fest i Fjällstugan...
Dresscode: BLACK.

Jag var typ ÄLDST där. De som var över 25 kunde man LÄTT räkna på en hand...
Rätt så roligt att gå på en fest nykter... Roligast är att man ser så mkt detaljer... Killar som visar rumpan... Folk blir juh såklart bara fullare och fullare... En tjej hade minimaaaaal skinnklänning på sig... Ibak på klänningen hade hon...vad heter det? Slits lr sprund? Aja... Så man såg iaf hennes röv med... Hahahaha... Hon tyckte hon var snygg... Jag lät henne tycka de... ^^

Såg en kille som körde på samma som jag gör när jag har druckit för mkt... Han kollade med ETT öga på datorn när han bestämde musik... Hahahahahahaha!! En typisk Fjonkan-grej att göra... Man ser inte med två så man koncentrerar sig med ett... Hahahaha...

Bäst var iaf alla tjejer som tillslut inte kunde gå i sina HÖGklackade skor... Hahaha... Böjda ben och så gick de lixom med benen om varandra... Sprang runt i sina påkostade kläder och kunde inte gå ordentligt... Hur snygg va dom då lixom! HA! hehehe...
Ja ska inte säga något... Jag har oxå varit så full... Men jag har aldrig på mig skor med sååå hög klack... De skulle jag inte ens fixa att gå i NYKTER...
4cm klack is the shit! ;D

   
Hahahaha... De här roade vi oss med...
Moa, Jonna, Moa, Erika och Jag...
Hahahahaa...

Slänger med en bild på bandet som spelade oxå...

But hey i'm in the band,
Would it be so hard for you to understand,
That i got work to do you better let me in man
Because i'm in the band!

Så. Det var min lördagkväll det...
Drog hem vid kanske halv ett... Hittade ut från skogen med Moas fina vägbeskrivning... Tjejen kan inte höger och vänster! hehehe... :P

Kom hem och satte mig vid datorn... Såg att Malin lagt upp bilder från Aruba så jag var bara TVUNGEN att kolla igenom dom... Och sen... Och sen fick jag ett återfall... Hittade knäck och ischoklad i frysen... Mmmm va gott de vaa... Skyller på att de är helg... Aja... Måndag imån. Skärpning! :P

Fick fyllesms inatt... Felstavat och fint... Såklart... Som vanligt förstår man inte sammanhanget i dom...
Hehe... Och jättelångt mellan svaren... Konstigt för det lät rätt städat när vi hördes på tfn... hehe...
Jag skulle oxå vilja vakna upp med en bigmac förpackning i sängen...
Är en gnutta avis :P

Idag ska jag bara pyssla här hemma... Är sugen på kalops så jag vet inte om jag ska slå till med ett långkok...
Affären öppnar kl 11 så jag lär vänta till då med att köpa morötter...
Lr ska jag göra massa annat gotta? Hade varit gott med tacos men det får maninte äta ensam för då är man TRAGISK som min LS så fint kallade mig en gång... Hahahaha...

De snöar ute... Fan de är nästan varmgrader nu... -3 igår... Vilken skillnad! Känns sjukt att det varit 27 grader kallare ändåå... :S

LS: Jaså du tycker jag ska ha vattkoppekortet som profilbild... hummm... Då lär jag förbli singel i evigheters evigheter... Så... Näe. Hehehe...
Jaaa, Fjonkan-bullar är inte heeelt fel... Blev oxå sugen på de nu... Nybakta med ett glas kall mjölk... MUMMS... Snart är de dax för semlor... Har du tjuvstartat?! :O
Jag vill se vrålåket ditt! ...Dumt att säga att jag saknar dig... De va de ja eg menade...
<3

Fråga Olle på radion just nu... Intressant... De diskuterar otrohet... 36% av männen erkänner att de varit otrogna och 32% av kvinnorna...
De citerar Bill Clinton.
"Jag var absolut inte otrogen, det var bara en avsugning"
Hahahahaha...
Näe... Otrohet är dumt. Idiotiskt. Otrohet ärrar.
Jag har iaf varit noll, zero, nada % otrogen...

Näe om man skulle ta och börja fixa lite... Ser att tvätten inte lagt in sig själv i garderoberna och linneskåpet...

Tjupp tjupp!


Fjonkan - gillar numera sina vader...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Saknar dig också! Nästa gång vi ses ska du få dej ett vrålåk i min kärra :)

<3

/Lil Sis

2010-01-17 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0