Borde inte...

...blogga just nu...

Har precis svept 2 öl... hahahaha... Avslutade min trevliga tjejkväll med det! :D
Känner mig lite susig i bollen ;) Härligt!
hihi... Första gången jag dricker öl sen Aruba och jag tycker det är GOTT! :)
hihi... Men ack så kissis man blir! hihihi...

Even if you were a million miles away...
I could still feel you in my bed...
Near me...touch me...feel me...

Ikväll har jag "erkänt" hihihi... Fy faaan... Jag börjar bli svaaag...Riktigt svaaag... ;)

Knäppte kort på min lägenhet idag och la ut på fejsan... hihi... Jag har massa planer på hur jag vill göra här hemma! Har en del klart... behöver bar en händig man som kan hjälpa mig! :D
Kan du skruva upp hyllor? Hör av dig till mig på 073-92...... :P

Nu är det nog dax att lägga sig och sova... imån ska jag ta reda på diskberget, bjuda Ma och Mi på lunch och sen plocka bort julen!

hihihihi...



Fjonkan - puss, kram och nyp i stjärten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0