Så fick...

...jag även denna dag att gå...

Den har varit oooerhööört spännande ^^
Lr så inte...
Har roat mig med inomhusaktivitetet...
Tänkte jag skulle städa men så blev de inte...
Plockade iofs in kläderna i garderoben som jag sa...
Och jag diskade... Men nu är det juh ny disk där! :P

     
Otroligt fint väder ute idag!
Men när man kollade på tempen så va de inte lika skoj...
Iofs hade det blivit varmare när jag knäppte kortet men ändååå...
Brrr...
Värmde mig med varmakoppen och åt smörgås...
Fick mig att tänka på fjällsemestern förra året...
De smakade sådär gott då :)

   

Mina grannar lär tro jag är knäpp...
Såhär går det till när jag frostar av frysen...
In med kastruller med kokande vatten och efter ett tag kan börjar jag hacka! :P
Kolla hur mina fönster blidde! :D hahahahaha!
Helt immiga...
Men nu är det gjort iaf... De va första gången jag frostade av frysen sen jag flyttade in...
Eg var det min LS som skulle görat åt mig då hon glömde frysen öppen en gång... för 3 år sen :P
Hahahaha... Nu slapp hon!

La mig i badet efteråt... Va juh som sagt skitkallt här hemma...
Jag HATAR mig själv när jag kommer åt hålet så att det suger ut bvattnet ojämnt...
De är då det blir översvämmning i badrummet!
Sååå... Ett underbart skönt bad avslutades med att jag fick skura upp litervis med vatten....
Inte så najs.

Sen gjorde jag negerbollar!


MUMMS!!!!
Tog byttan med mig och läste lite i den spännande boken...
De slutar alltid med att jag blir trött i ögonen för att jag anstränger mig och sen somnar jag...
Så jag tog en tupplur...
När jag vaknade igen var det mörkt ute...
Bra jobbat PG... :P

Kom på att jag behövde mjölk, margarin och shithousepaper så jag åkte till affären och fixade det...
Sen vidare hem till pappas kattjävlar...
Jag ÄR djurvän... Det är bara det att jag tycker de är drygt att åka när jag inte har så mkt bensin i bilen...
Tar ut det på katterna... :P



Titta hääär dååå... Se så snäll jag är med Emmsi! :D
Så himla längesen jag träffa henne nu så fick jag äntligen pussas med henne i fredags! :D
Min Emmsi... <3

Kom och tänka på Emmsis kondition.. och min...
Fan jag känner mig som en hösäck...
Vart kan kan köpa sig lite energi och motivation?
Tips på nån bra sida på nätet? Nån?

Matte: För om du kikar på mig IRL så räknas du som en "snuskgubbe" :P

Skoj med bilder, lr huuur?! :D
Kan juh bjuda på den ikke så trevliga bilden som jag knäppte i helgen när jag skulle till jobbet...



Fick pulsa ut till bilen då de kommit apmkt snö...
+ att de drivit igen...
Grrrr...

Aja...

Känner jag blir irriterad på folk...
Sluta dumma ner mig och använda ironi i sms...
Jag tycker inte om dig nu...
*lipar åt*

Va äre för knas med min tv... tidigare idag när jag ville glo funkade inte 4an... nu gör den det...
Aja... Ska glo på spårlöst och blöa lite nu...

Tjing tjing! :D



Fjonkan - är så jävla blödig!


Kommentarer
Postat av: Matte

Hmmmm...igen...får väl va en snuskgubbe då :)

2010-02-22 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0