Informationen...

...är knapp...

Fick höra idag att det ska pratas mer jobb på nästa möte...
Men VARFÖR pratar man inte det först?!
VARFÖR väntar man med det till sist?
Det ska tydligen bli ett till möte efter det oxå...
BRA... Allt lär sammanställas och alla lär enas...

BS: Det här hörde jag idag bara... Du ska inte tro att de som bestämmer har sagt nåt till styrkan... no nooo...
Jag vet inte riktigt vilken vecka allt ska vara klart men det är juh snart...
*suckar*
Hur ska vi hinna med ett till möte efter det sista planerade då? Aja... Har väl inget att välja på...
Bara det att nästa möte är inställt pga att så många är borta när det är lov... PLANERING...
Gaaaaah... Jag blir TOKIG!

Jag och 2 jobbarkompisar ska se till att allt vad möbler mm ordnas och kommer till rätta...
Det lär börja hända något som sagt... NU...
Aja...

Känner mig trött idag...
Jobbade bara till kl 13... men ändååå...

Åkte och bankade efter jobbet med BS och Alfons...
Över 8tusen i mynt... Gissa om bankkillen blev lång i ansiktet när vi sa att vi skulle betala med mynt...
"Och vi vill betala med mynt..."
"Ni skojar???!!"
"Näe, det är så vi får betalt"
Hahahahaha...
BS var tvungen att tänka snuskigt där... Självklart så blev det fniss från alla håll...
Men jag menade inte snusk (för en gångs skull)

Åkte hem sen...
Ma ville att jag skulle följa med henne och Griffon ut och fota lite... Superfint foto-väder!

   
-8* och solsken tror jag de va...
Pratade om att de eg är såna här dagar som man ska åka skoter, grilla korv och dricka varm choklad ute!
Så himla mys så de finns inte!
Känns som om jag aldrig är ledig så jag hinner/orkar med det...

Efter våran utflykt så gick jag hem...
Kikade på tv och åt negerbollar ^^

Sen så STÄDADE jag...
Fy fan... Det är på allvar inge roligt!
Men nu är det gjort! Känner mig rätt nöjd...

Känns som om allt här hemma tar slut lr går sönder för mig...
ALLA rengöringsmedel är typ slut och nu gick mopphelvetet nästan sönder med!
Blir till att köpa lite nytt...
Fredag/lördag får jag änga mig åt shopping! :D
Tjooohooo!
Skulle få skaplig lön den här månaden med...
Fjonkan, UNNA dig! ;P

Ska iaf köpa en paradhandduk och nya blommor till sovrummet...
Julstjärnorna kastade jag idag...
Hahahahaha...
Såg jättefina murgrönor på ica... De var formad i ett hjärta...
Men frågan är om de är för stora... Lr ska jag bara köpa en?
Fast jag brukar alltid ha ihjäl murgrönor... Hummm... beslutsångest...
Aja... Visar sig! Fint äre iaf! :)



SM: Inge simmning på fredag då Frölanders karl kommer hem från utlandet, hon tränar på hemmaplan då! ^^
Tisdag kör vi igen!

Blir sängen tidigt ikväll...
J skulle ringa när han landa med planet... Får väl svara i sömnen och sen sova vidare :P
Näe men de är bra... Vill juh veta att planet landat som det ska... Att allt går bra...  Mmm...
Kalla mig hönsig...

Fy fan vikken fotsvett man får i foppatofflorna... puuuh! :P
Varm och gosig... hahahaha...

Imån ska jag jobba fm...
Sen blir det kurs på em... Slutar kl 15.30...
Spännande...

*gääääääääsp*

Undra om jag ska ligga med Fyrvaktaren ikväll? :P

Känner att jag är i behov av att klippa tånaglarna.. hahahahahahaha...
Tur jag inte ska sova bredvid nån ^^

Fan... Nästan så jag skulle ta och köpa mig den där ringen när jag får lön...
Vill ha vill ha vill haaaaaaaaaaaa!!
Fast... Den kanske inte känns så bra när den kommer på fingret...
Nästan så jag hoppas lite på det :P
Äh... Jag har inte råd.
Skitvarepissvademecum...
:/

Pappa lovade mig IGEN att han skulle komma hit nån dag med betongborren och fixa upp sakerna på väggen åt mig... Så det kommer väl upp nångång nästa år... kanske...
Om jag har tur...

Ska bestämma mig för hur jag vill ha allt bara...
Funderar på att ta bort köksdörren och se...
Vill ha paradhyllan där på väggen... kanske...
Sen hyllorna... ovanför varandra?
 Mmm... Aja...

Jao jao...

Nu blir det nog ett glas oboy! Hoppas pulvret räcker till ett litet glas!



Fjonkan - Älskar doften av rengöringsmedel... Aaaaah! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

Ska hälsa från mamma att hon har redan gjort en skylt :p

2010-02-24 @ 22:36:46
URL: http://emelielarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0