If today...

...was your last day...

-Vad skulle du göra då?



Börjar kl 16 idag...
Hade ställt klockan på 9.15 men vaknade före 8... Kul.
Varför?
Känner mig rätt utvilad ändå fastän de blidde sent igår...


Igår simmade med Jen och Frölander... Gick kanoners... Åt frukost på badhuset... MUMMS!!
Började jobba 8 och slutade kl 16...
Skyndade hem så gott de gick, halt på vägen och ett riktigt busväder...
Tydligen så hade bussen som går mellan Tors och Hof blivit krockad...
Knölad.
Måste ha krockat med en lastbil...

Fick senare höra att min morbror kört åt helvete med bilen...
Framför honom påväg hem hade det dykt upp en stillastående bil som skulle svänga vänster...
Man ser juh inget för all snö!
Så det blev en färd över en snövall och i luften ett x antal metrar för att sen landa en bit bort, för att inte krocka...
Fälgarna blev platta och morbror fick ont i nacken/sidan...
Som tur va inget allvarligare!!
Bärgningsbilen hade 70 bilar att hämta igår när den tillkallades! 70!

Åt helvete med den här jävla snön nu!
Låt det blir vår och sommar!


Kalasade för morfar sen på kvällen... Han fyllde 80 igår...
Fick smörgåstårta och kakor...
Herrejissenes... Så de bakas där...
Gott!
Vissa får morfars humör i sovande tillstånd och andra får hans bakkunskaper! :P
Generöst! :D


...Kom och tänka på Farfar..
Saknar honom sådär ENORMT emellanåt...
<3

Nu ska jag peta i mig nåt att äta...
Ska sen åka och mata de där jävla katterna och tömma lådan...
Jag VISSTE att de skulle läggas fram som de gjorde... Jag VISSTE de...
Jag blir så trött... :/

Lär komma ihåg att köpa BALSAM till mitt trasselhår!
Och VÅGEN ska tillbaka till dess ägare...
Ska önska mig en digitalvåg när jag fyller...
Undrar fortfarande vart den där dildon jag skulle få i 25årspresent tog vägen???

Näe nu så...

Fridens!


Fjonkan - Ta inget för givet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0