En bilfärd...

...ner till kusinen i Sya blidde det i helgen!
Elin = Pärlan skjutsade in mig till Falun!

Pratade ihop oss vi som kommer ifrån "norrland" Så de blidde jag, Johan och Peter som åkte...
Billigare än buss/tåg iaf...

Tog det 4 timmar att åka? Jaa, de gick bra iaf...
Kom fram strax efter kl 22 på fredagkvällen... Blev kramkalas sen så åt vi räkor och drack lite gott...
Jättetrevligt!
Mina presenter öpnnades oxå eftersom de inte var helt seriösa... ^^
Klockan blev nog halv 4 innan vi kom i säng... :)

Och vilket huuuuus de köpt... Man blev faktiskt en aning avundsjuk...
Sådär skulle jag med kunna tänka mig att bo... Ah de va nå helt otroligt...
Nyrenoverat och fräscht...  Ah, riktigt snyggt!
De snyggaste var det inglasade rummet där de hade matsalsbordet... Oooo...
Jag vill bygga hus! NU! :D

På lördagen åt vi frukost tillsammans alla... Oxå de riktigt mysigt... En annan är juh van att äta själv...
De kokades gröt och dukades upp... Värsta hotellfrullen :)
Grabbarna åkte in till stan, jaaa.. Linköping -inte Mjölby :P
Jag stannade hemma med Emma och Stella... Stella är deras golden-bebis... Så jädrans söt och busig... hihi...
Slappade, kikade tv och pratade lite...
När grabbsen kom hem var de bråttom... De började fixa med alla pajer som vi skulle käka på kvällen...
Allt blev klart i sista sekund... Jaa, säkringen gick 2ggr oxå... -De blir aldrig som man tänkt sig!
Grekisk paj och kycklingpaj... mummms!

Klockan 18 började det att ramla in folk!
De var mest mamma/pappalediga... Så mycket barnprat blidde de...
Tror vi blev över 20 pers...
Jaa, vi åt och vi drack och vi pratade...
Vet inte va klockan var när de sista åkte hem?
Då plockade Marcus fram singstar... Hahaha... så ja, johan och han körde lite sånt...
De lät förjävligt... Hahahaha!!
När de blev för störande för de andra körde vi efterfest i mitt rum...
Marcus drog fram gitarren och vi sjöng som galningar till den...
Vi gick och la oss kl 05.30. Piiiiiiiiiip... Hahahaha...

Vaknade kl 10... Sååå... De har inte blivit många timmars sömn i helgen...
Och nog känns de...
Fy fan... hahaha...

Kom hem i 20 tiden igår... Gjorde mat och knallade sen över till Ma och Mi...
Pratade lite skit... Kände lite på bebismagen... Sen så orkade ja inte hålla ögonen öppna... så jag knallade hem, ringde min J... Och sen kunde jag sova gott...
Sovis till 9.35! Sköööönt!

När jag vaknade och kikade av datorn hade E skrivit kl 7 i morse... typ...
Hahaha... Vi som pratat om honom i hlegen :P
"Hej Slut, läget?"
12 vibbar och en inbjudan till videosamtal... Hahahaha... Ja just ja... Och någon slags dikt...? :P

"du varg du var kom inte hit?
ungen min får du aldrig
vargen ylar inattenws skog
ylar av hunger och klgar
men jag ska ge han en grisa svans
sånt passar i varga magar
du varg du varg kom inte hit"

Vad säger man....tack??  :P
Knäppis.

Idag ska jag ta reda på allt som ligger ööööverallt i min lägnehet...
Ser ut som ett bombnedslag...
Ska vänta in att få magsjuka oxå... Syrran och Alfons hämtade i falun igår och barnen har kräkits hela helgen... Turats av...
Spännande... lr hur?? :P

Aja... Så blire!



Fjonkan - Älskar soliga vinterdagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0