Egentligen...

...så är de juh inge nå skoj att överraska någon när den vet att det pysslats med hemligheter...
Lr?
Ah... Min överraskning är iaf att det inte blir nån överraskning...
Inte nåt.

Håller på att längta ihjäääl mig till i helgen!
Vet ännu inte vilken dag jag åker... Är BS frisk kunde hon ta bilen från Sandviken åt mig på torsdag... Så ja slipper ha den stå där... Men de där vet jag imån.. Så jag bokar imån... Håller en tumme...

Ser mest fram emot lördagen! Hihihihi...
Ska tända ljus och mysa med räkor, bröd, kaviarröra och nå gott dricka till... hihi...
Myser en dag iförväg då jag åker hem på hjärtedagen...



Ska ev åka och hälsa på L oxå om det passar nån dag/kväll och om hon orkar med oss...
Hon har fyllt år och slarven till brorsa har inte prioriterat sin lillasyster som han borde och firat henne ännu...
:P

Varje år till alla hjärtans köper jag en liten Mirandanalle och sätter hos Mamma...
Jag vet inte riktigt varför de blivit så men jag tycker hon ska ha en helt enkelt...
Det skulle ha suttit ganska många nallar där om de inte vore för att de försvunnit...
Troligtvis nå djur som snott dom... Hittade en nalle en bit bort från Mamma förut... Säkert en fågel som tänkt snattat den... Aja...


Visst är dom bara för söta? :)
När jag köpte den så blev jag automatiskt med i nån utlottning om stooora nallar...
1a priset va den största osv...
3e priset och alltså den minsta nallen såg ut att ha fått något uppkört i röven...
Jag skulle kunna slå vad om att jag vinner den!
Hahahahahahahaha!

Ååååh...
Är ganska så trött nu... Funderar på allvar att gå och lägga mig...
Läsa lite i boken lr nåt...
Klev upp 04.50 och åkte och simmade med Elin...
Simmade i 55 minuter sen sprang vi upp och åt frukost! MUMMS!
Konstigt att man är sådär jävla vrålhungrig direkt efter...

Tänkte på en annan sak efter ja simmat... Vad SMAL man känner sig...
Jaaa, magen känns... platt!
Stod och njöt ett tag...
Nu på kvällen när ja kom hem och kikade mig i spegel så var den inte alls lika platt...
Skiiit.
Lär ta tag i de där... Måste.

Tog fingrarna ur röven nu på kvällen och målade paradhyllan!
Är helt snurrig i huvudet pga färgen...
Bytte aldrig byxor då jag resonerade som så att jag inte sullat färg på mig tidigare när ja målat...
Så jag satt i långkalsonger... Och vad gör jag? Jooo dååååå... Sullar.
Typiskt.
Hyllan blidde rätt så bra ändå...
Ser ut som om min systerdotter som fyller 4, målat den...
Preciiiiiiis som jag ville ha den ^^
Hahahahahaha...

De börjar bli ensamt om kvällarna när någons internet inte vill funka som de ska...

*gäääääääsp*

Näe fy 17... De här duger inte!



Fjonkan - letar tandpetare att stötta upp ögonlocken med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0