Att bara...

få vara... Fy fasen va skönt...

Har inte gjort många knop än så länge...
Bara gjort lite skoj...
Lite hemlis-överrasknings-grejs...
hihihi...

Har plockat lite här hemma... så nu ser man golvet igen!
Jag gillar ordning och reda... Får allergiutslag som kliar när det ser ut som fan här hemma...
Men de ska va lite stök för att de ska synas att man städat!
Så tycker iaf jag!


I would do anything for love...

...har bytt radiostation!
Rockklassiker är de som gäller nu! hihi...
Ombyte förnöjer... lr va säger man?
Fasen, de kör juh en del filmmusik! hahahahaha... aja... kul.

Har lite disk att ta reda på men jag funderar på om de inte är roligare att måla?
Humm.. Så får de nog bli... hihihi...
Om ja orkar... ^^

Blev så jädrans sugen på oboy så jag var tvungen att ta mig ett glas.... hihi..

18 and life...

Rape me... my friend... rape me again...

Fan att ja inte va rikigast av alla rikingar den här månaden... Blev lätt kär i den där ringen... Jag ska stämma guldfynd för att de skickar ut reklamblad... Ja de ska ja fan göra... Sen för alla pengar jag får ska jag köpa ringjäveln! hahaha...
Kanske ska berätta för min käre far at jag fyller år snart så jag kan få en försottspresent? :P Hohohoho... Näe... Ingen bra idé... aja... *SUCKAR*
Kanske bättre att köpa sig en lott lr nått?
*SUCKAR MERA*
Aja...
Vad är väl en dans på slottet?

bleeeeeh... *gäääsp*
Ska bli skönt att komma tillbakatill verkligheten imån...
Varit ledig i 5 dagar... Jobbar 2 sen ledig 4...

Undra om de är dax att boka biljetterna till fredag? hummm... ;)

jaaajaaa...



Fjonkan - Want you to want me...


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Du har en award att hämta i min blogg! :)

Kram!

2010-02-08 @ 23:52:18
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0