Julkort...

...alltså dom i papper man skickar med posten, älskar man dom bara inte?!


Iår har jag inte skickat ett enda kort... Jag brukar göra det...
År efter år så läggs det till människor i ens liv som man skulle vilja skicka till...
Det är jag glad för!
Det värmer på ett gott sätt när man får ett julkort... De är verkligen en xtra tanke i juletid...

En på jobbet har en bok med alla adresser i till sina som hon skickar till...
Två år i rad nu så har hon sagt; "Undra hur många man får stryka i år"
Va hemskt...
Men så är de juh tyvärr...


Igår skulle min Mamma fyllt 53 år!
Vi var till henne med ljus...
De va de flera som varit...
De lyste så himla fint...
<3 <3 <3



Helgen har varit toppen iaf!
Jag har sett och gjort saker som jag aldrig gjort förr!

Jag har tex ätit pilgrimsmusslor...
"Dyra fiskbullar" som inte smakade nåt speciellt...
 
Jag såg J´s HJB vinna sin match!

Jag har varit på Underbara Skansens julmarknad, ätiti munk i strut och druckit glögg i snöoväder! :)
De luktade så gott från eldar och fiskrökeriet...
Jag frågade J varför Skansen gör mig så himla glad och då fick jag till svar:
"De är kanske för att du känner dig som hemma... lite 1600tal sådär!"
Hahaha...
(Han fick stryk sen :P)

Åkte nya spårvagnen...

Var på stan och gick förbi gatan där han självmordsbombaren hade sprängts...
Gatan var avstängd typ.
Polisen hade parkerat sin HUSBIL där tom...

Jag fick se NK´s julskyltning!
-Nu har jag sett de iaf!
<3


Kom hem i söndags natt.
Sov hos LS i Gävle...
Vid lunch igår traskade vi ut för att göra klart de sista julklapparna...
Fick bokstavligt talat skotta fram bilen!
Det var ½meter snö på den!
Fick knuffa LS bil oxå då hon inte kom nån vart... Och då var vi alltså bara på parkeringen! Jisses va snö alltså...

Köpte julblommor åt M&M och Larssons...
Åkte och delade ut blommorna... Så de blidde sent igår...
Fick en jättefin tomte och en blomma av Moster <3


Idag blir det städ och tvätt...
Behövs om ja säger så...

Imån blir det julgodisbak med 3 små busungar!
De ser jag fram emot!
Vi ska göra knäck, ischoklad, marsipangrisar i choklad och julgranar!
Ska ta fram lite recept på det oxå! :)
Yes!

Snart är de julafton... De gick upp för mig igår...
Herregud... Känns skönt iaf att va klar med julklapparna...
Känner mig hyffsat nöjd...
Känner att jag inte hittat de jag önskat men men...
Man stressar upp sig för mkt...
Huvudsaken är att man får vara med familjen
<3 <3 <3



Fjonkan - Tycker att de är mysigt med julen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0