Efter den beprövade medicinen...

...GODIS tänker jag idag försöka jobba...

Jag är friskanmäld.
Jag låter fortfarande som ett jävla arsel men de får man ta.
Jag är feberfri.
Tack vare godiset lr ej, det går att disskutera.
Hehehe...


Känns som om man behöver saker att se fram emot just nu...
Om 10 dagar åker jag till Sthlm igen...
De ser jag fram emot!
Ev middag, skansens julmarknad, shopping på stan, lunch, ibmatch!
Tror jag har nämnt några ggr för mkt att jag VERKLIGEN skulle vilja gå på skansen och stan...
Fick bara ett "Jaa..." tillbaka...
Jag ska inte tjata mera men jag vill verkligen!
*flirta flirta*
Haha...

Pratade med E via mejl precis och vi har 2 dagsutflykter inplanerade till 2011!
Vi ska till Mentalvårdsmuseet i Säter och till Fängelsemuseet i Gävle...
Sånt där är så himla intressant!
Jag kände inte ens till mentalvårdsmuseet...
Jättespännande!
Fatta taggad jag blev! Ville åka på direkten! :D
Jag ska ta med mig ett par xtra byxor när vi åker...
Fatta läskigt...
Haha!
De ser jag fram emot!

Jag ser fram emot min lunch!
Hoppas den smakar bättre idag...
Haha...
Jag ser även fram emot min kvällsmat...
Hemmapytt, som om de inte va längesen?!

Just nu ser jag fram emot min frukost och på det, en dusch!
De ska bli skönt!


Fjonkan - Mot framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0