Det är så fel...

...när unga människor går bort...

Vi har förlorat en sköterska på jobbet.

En vän forlorade sin svåger.
Henns syster sin man och deras 2 barn sin pappa...
Fruktansvärt.
Man förstår inte varför livet ska behöva vara såhär...
Varför försvinner de goda först?
Det är så orättvist.

--------




Ja, de va juh ingen rolig dag på jobbet när man fått höra den här "nyheten"
Alla blev berörda. Såklart.

Efter jobbet var jag på apoteket (där dom för övrigt klantade sig och gav mig billigare medicin än va ja eg skulle betala)
Sen gick jag och köpte med mig fika för att ta med till M...
Blev kvar där massa många timmar...
Tiden tickar på rätt fort när man är där och deras solstråle gör mig så glad! <3

Imån är jag LEDIG och ska göra: INGENTING!
Jag har ingenting planerat och de ska bli så himla skönt att vara FRI.
Jag ska ta mig en välfötjänt sovmorron.
De ska jag banne mig!
Jag ska bara göra de jag känner för.
Inga måsten.
Jag behöver bara va.

Igår provade jag mina nya skor som jag fyndade på rean.
De var jättesnyggt med långkalsonger till!
Fy fan va HET jag va! :P
J tycker jag är knäpp.
Med all rätt.

Har mina nya skor på nu med.
Vet ännu inte om jag ska våga gå ut med dom...
De är kilklack.
Kan man gå med det i snö utan att ha ihjäl sig?
Nån som testat? :P


Va gör vi nu? Lille du...

Näe... De här duger inte.

Och ja, de suger rätt hårt att ja inte är ledig i nyår.
Jag säger de ingen, hur tänkte jag?
Alla vill väl börja ett nytt år med den man är tillsammans med?
Pussen på tolvslaget?
Ja missar de.
Prutt.


Fjonkan - Bitter


Kommentarer
Postat av: Sandra

2010-12-30 @ 16:37:13
URL: http://sandrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0