wao wao...

...wao...

Har fått låten på hjärnan...

Kim Larsen/Gasolin - This is my life...

Den får mig att minnas trubadurkvällarna och jobbet på restaurangen...

Idag så gick jag in till en tant på jobbet... ville muntra upp henne och satte igång ett inspelat band hon hade...
Den första låten var på finska - men jag kunde melodin då jag hört den på engelska förut...
Så jag nynnade med...
Efter ett tag så kom den där låten...
Nynnade där med... men jag kunde; "wao wao wao"
Haha...

Efter en stund så kom de andra tjejerna in och Gunilla tog över och glänste med sina oväntade kunskaper av de danska språket...
Sjöng fan en halv låt på danska...
Gissa om tantsingen blev glad när vi tjoade där inne! :)
Är inte de guldkant så säg!

Jag och Gunilla dansade vid frukosten oxå...
Jag dansade som hon den tjocka nunnan i en värsting till syster medans Gunilla dansade nå egenkomponerat tror ja^^
Så vi har fått några tanter på bra humör idag! -Ett tag iaf! :)

Sådär kul vill jag ha VARJE dag på mitt jobb!
Synd att de finns de som har NOLL humor och ALDRIG bjuder på sig själv som jobbar där...
De viktigaste på ett jobb är att ha ROLIGT...
Minns inte när jag hade så kul sist...

Jag tackar alla UNDERBARA sommarvikarier (Ni vet vilka ni är...) för att Ni förgyllt min sommar på jobbet!
Vad hade jag gjort utan Er?!
<3



Åhhåjaja...

Kikade till M´s katter idag... Båda va inne... Så V kunde ta sig in genom luckan! :D
Nån utav dom hade lagt en kräk i trappen oxå...
Bläh... hahaha... Nu vet ja varför ja inte har djur ;)
Näeda... De är mysigt...

Va hem till papps och tvättade...
Fick se en katt på vägen som jag lockade på... Men den kom inte... så ja trodde de va en annan katt...
Men när jag mötte upp den så satt den kvar och de va juh papps kissemiss...
Hon blev jätteglad att se mig!
Tacka f*n för de när hon  har semestrat borta i flera veckor!

Hon blev så till sig, dregglad ner mina byxor och höll på att dra av mig dom!
Hahaha... Satte klorna i och drog!
Skitkatt... När hon hittade matskålen så gjorde hon ett djupdyk i den!
Kissen...
Nu fattas bara LS kisse, Bedis...
7 veckor har hon varit borta...
Får se om hon dyker upp...


Igår var jag på doooop!
Alice och Dahlia blev döpta här i byns kyrka!

 
Christoffer, Malin, Micke, Jessica, Marie, Alice & Dahlia...

Micke & Malin med tjejerna!

 
Jag fixade de mesta på dukningen!
SJÄLVKLART skulle de gå i ROSA! :D
De blev så fiint såå! :)

Och GISSA om de va smaskigt fika efteråt! :D
Tårtorna var ljuvliga Janeth!
Mumms!



...Imorse gjorde jag det IGEN...
Inte DET utan det... Va vaken och hade tittat fel... Trodde jag skulle börja kl 8 men började 7 så de fick ringa från jobbet och fråga vart jag var... Jävla jag... Varför?!
Andra gången i sommar...
Vad gör mig så tankespridd?!
Jag skyller på Dig ;)
Hehehe...

Tack för kommentarerna Matte och BS...
M; Kul att du fortfarande är med...
BS; Jaa, OM jag ska vässa armbågarna! Jag SKA ha hylljäveln! :D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan efter ett filmtips från coachen ;)


Fjonkan - MÅSTE diska imån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0