Sommar...

...sommar...sommaaaaar!


 
Jag och LS på bilbingo!


Min LS som jobbar på aaaaaaamulaaaaaaansen! <3

  
Mys i Sälgsjön...


Fröken Frölander fyllde 25!

    
Utflykt med Min J. BS och hennes familj + 2 xtra grabbar!

 
Dagen före midsommarafton!
Jag och Ma Killed Kenny^^

  
Sillen, Hillberg m Nubben och Micke and the babes!

  
Ma & Mi - Jordgubbstårta - Jag & J

 
Snyggast i Midsomar?! ;D

  
Hamnen i Gävle - LS & J - LS & Jojje

  
Båten - Äventyr på ön - LS & Jojje badar i havet :S

  
På väg hem...


  
Stockholm - RedBull Flugtag - Jag

  
NK - J - Danne och Vickan

  
Jag, J, LS & Jojje fiskar på Ottna´n

 
<3


 
Paradiset och smaskiga jordgubbar!

  
Bra temp - Älskade syskonbarn -Folktom strand!

  
Brännar-verkstad!


Sågen brann...


Farmor mötte Farfar...

  
Jag och Ma var på trubadur i Edsken...


Sen lekte vi med döda grodor...^^


  
En dag på skansen!

  
En underbar dag!

 
Björn & små älgkalvar


Lätt de bästa kortet på lemurerna!

 
I djungeln...


Ormen Snoddas som jag klappade!


...korten från furuvik kommer senare...

TACK ALLA som förgyllt min sommar 2010!
 (...och alla andra dagar med såklart!)


Fjonkan - Är oerhört lyckligt lottad som har så fina människor omkring sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0