Gomöra...

...gomöra!

Uppe med tuppen!
Jaa, jag kollade rätt på klockan och ställde den rätt oxå!
Är jag inte duktig?! ;D

...kanske inte så mkt begärt av en 26åring heller...^^


Idag fyller min BS ååååår!
Hurra hurra hurraaaaaa!
Hon vill vara hemlig med sin ålder och säger därför att hon fyller 26 -VARJE ÅR...
Hehe...
Vi kommer och fikar senare! :D
<3



Min sjuka lilla systerdotter spenderade gårdagskvällen på 2 olika sjukhus...
De visade sig att hon hade början till lunginflammation på vänster lunga...
Fialisan... Lät inte helt okej i andningen när hon var här...
Alvedon tycker hon om, undra hur de ska gå med penicillinkuren hon ska käka... bläh!
Hoppas hon kryar på sig snart!
<3

Idag ska jag ha en introduktionare med mig igen...
Jättesvårt att lära ut det en annan bara gör...
Men de ska nog gå bra...
Slutar tidigt idag och de ska bli skönt!


Var jättetrött igår så jag la mig före kl 22!
Sen när jag somnade va en annan femma...
Vill gärna att J hör av sig när han är hemma och de gjorde han... Bara det att jag läser hans jag-är-hemma-nu-sms i sovande tillstånd... hahaha...
Jag svarade med ett tomt sms en gång :P
Aja ;)


Inköpslista till mitt pyssel;
Vit färg
Hampasnöre
Ramar
Kritor
Sandpapper
En planka
Klädnypor
Spets...

Men de får bli efter lön... dvs på FREDAG! :D

Ooooooo!! Snart är det lördag och loppis! :D
Jag LÄNGTARRRRRRR!!!!

Lär låna pappas stora häftapparat oxå...
Den som jag inte kan hantera ;P
Skulle häfta papp över isolering och hade sönder hele skiten... hehehe...
Sen fick jag inte "hjälpa till" nå mera...
Hehehehe...
Konstigt! :P

Yes, den ska jag låna iaf till ett utav mina projekt...

Bytte gardiner i sovrummet... sa ja det?
Åh fy fan vilka skitiga fönster jag upptäckte att jag hade...
Får muta hit pappas mia...
Kålpudding i utbyte mot fönsterputs...
Bra deal! :D

LS: Näe de trodde du aldrig va?! :D hehehe...

Noooo...
Nu ska jag ta och dra mig till jobbet...
Ska hämta äggen och matlådan bara!

Ha en bra dag alla!


Fjonkan - Liiite....*gäsp*....trött...ändå...


Kommentarer
Postat av: Bs

Bara så att du vet så äre 25 jag fyller.. VARJE år!!!! Inte 26,så gammal kommer jag aldrig bli.. ^^

2010-08-25 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0