De va de...

...roliga...

Helgerna går otroligt fort...
Poff säger de bara så är de måndag och jobbdax igen...

Min helg har varit toppen!

Fredagen var vi juh i Furuvik...
Jag, J mina två systrar, deras män och barn...
Vi hade de huuur kul som helst!

Vi åkte minst lika mkt karuseller som barnen! :D
Jag fegade på skeppet men vafan... Vi hade juh ätit!
...så jag tog nåt som snurrade och gick i en skena som liknade skeppet istället...
Smart drag där.
Jag är så jävla fegis vad gäller sånt där...
Blundade och skrek HELA TIDEN...
När jag väl tittade skrek jag ännu mera!
BS och J tyckte de va skitroligt...
Jojje och J på marken med...
Jag har en hatkärlek till sånt där... brr... :)

Fick ge igen på barnen sen efter vi åkt spöktåget...
Signe och Melker tokgrinade när vi kom ut!
Hahahaha... Jag och BS asgarvade och de gjorde nå mer föräldrar utanför^^

Körde radiobilar och slog i knä - 2 ggr.
Fick ett finfärgat blåmärke...
Aj.
Kul att J oxå fick köra bil för en gångs skull ;P
Näe... Vi ska ut och köra nångång här framöver...
Hoppas han kör bättre än han gjorde med radiobilarna^^

Det åts sockervadd, skräpmat och vi fikade medhavda kakor och bullar...
Vi köpte lotter och LS vann 2kg choklad...
Vi fick varsin kaka sen ;)
Vill inte veta hur mkt ja la ut på lotter... och inte ett skit vann ja...
Jag har sån otur i spel att jag inte ens får något på "vinst varje gång"!
Hehehe...

Ja... De var en hellyckad dag!
De tyckte vi allihopa!
Tusen tack LS och Jojje för det!
Älskar Er!
<3 <3 <3

Fredagkväll provjobbade jag på mitt ev nya helgjobb!
Det var superskoj och jag har verkligen saknat livet där ute!
Stressigt... Jovisst kan de bli det... Men jag måste skaffa mig en hobby - ett liv!
Och är det ett xtrajobb så fine!
Jag vill ha roligt med!
Jaa, det gick iaf bra och dom verkar nöjda med mig!
Ska mejla och säga att jag kan jobba nästa helg då hon jag bytte med, bytte tillbaka!
Weeehooo!

Lördagen spenderade vi hos papps...
Skulle eg bara dit och tvätta i nån timme men det slutade med en heldag...
Jag och J lagade maten och alla tyckte de va supergott!
Fan va vi är ett bra team i köket ;D
Bandpasta, pastasås och fläskfilé!
MUMMS!

Vi fikade lite och kollade på korten från skansen...
Papps och David skulle lägga nät så J frågade om de va ok att han följde med...
Och de vare väl...

Så jag och Mia tog en promenix med hunden...
Kolla lite efter svamp och sen fick han bada...

Tydligen på den lilla biten så hann vi dra på oss en del fästingar...

Jag vaknade i morse och typ kliade/smekte mig själv på skuldran...
Fråga J om de va en fästing men han såg juh inget utan linser...
Jo, han såg att de va nåt svart...
HOPPADE verkigen upp ur sängen och  SPRANG in på toan...
Jo visst fan vare en fästing!
Men han hade inte börjat suga än så den var liten...
På två röda var pincetten framme och lilljävulen nerspolad i toan...

Mia hade en på sig och en som satt fast i huvudet...
Brrr... De där ska med på utrotningslistan kan jag lova!
Tur den inte hade börjat suga för då hade jag fått lika mkt panik som förra sommaren när jag hade en...
Samma ställe med tror jag!
Brrr... Jag ryser... Äckel!

Idag tog vi sovis...
Sen slog vi ihop frukosten med lunchen och J´s diabetesläkare skulle hata oss för det...
Bjöd över Ma, Mi och småtjejerna på hemmagjorda hamburgare som J gjort...
Mumms!

Lär citera va Signe satt bredvid och sa när LS skulle ringa och beställa mat till dom...
Signe; SägSäg Hajbujare!

Hahahaha... Sötunge...

Skjutsade J till bussen...
Tråkigt när han åker hem...
Lämnade parfymen åt LS i ambulanspostlådan då hon, citerar; Luktade päck.

Åkte till papps och hämtade tvätten.
Hem igen och bytte kläder.
Åkte till Hästbo och spelade FOTBOLL...
Hur många år sen var inte det?! :O

Ja sa de, skulle ja säga på jobbet imån att jag knappt kan gå för att jag spelat, så skulle de inte tro mig!
Hahaha...
Kul vare iaf... Jobbigt... Såklart. Jag har juh kondis som en död säl.
Bläh.

Näe, nu ska jag ta och krypa ner i sängen...
Imån väntar jobb...

Får betala räkningarna imånbitti istället då jag inte gjort de än... Bus-jag^^

Näe nu så gott folk säger jag tack och gonatt!



Fjonkan - Tänker sova som en gris! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0