Va é de för dag?


-Jo de é ingen vanlig dag, för de é Fjonkans födelsedag! Hurra hurra hurraaaaaa!!

Hahahahahaha...
Var bara tvungen eftersom jag inte fick sång och fika på sängen...
De fick man alltid när man va liten... :)

Men nu är jag STOR!
26 år och en vinter, käkar russin och skiter korinter!
Som min lite halvtråkiga pappa hade sagt :P
Hehe...


Igår efter jobbet åkte jag till min lillasyster för att göra smörgåstårtor och vanlig tårta...
Skönt att va klar med kakbaket iaf!


Smörgåstårtorna blev bra...
Men LS misslyckades med TVÅ tårtbottnar!
De blev helt brända och näe fy hur de såg ut!
Så vi åkte INTE och köpte nån tårtbotten då det är emot principerna ;P
Hehehehe...

Trötta var vi med båda två efter jobbet...
Ibland blir de kattskit och man lär sig väl säkert nåt på de med?

Nu ska jag sätta faaart...

Ska stryka gardiner och sätta upp, skura balkongräcket, diska, slå in presenter, städa, bädda rent, göra kladdkaka till jobbet...
Gaaaaaaah!!
Schemat är fullt!
Men nu först: Lite frukost!
Jag vet vad lite mat lr ingen alls i magen gör med mig!

Ikväll kommer det förhoppningsvis folk som vill fira oss...
Jaa, sa jag inte de?
Jag och min söta lillasyster fyller år på samma dag!
Fast jag är såklart två år och två timmar äldre och det betyder att jag haft två år och två timmar mer på mig att bli såhär snygg som jag äääär! ;P



Okej... min syster är inte så pjåkig hon heller men hon är inte riktigt "där" än! ;D
Hahahahahaha...

Hurra hurra hurraaaa på oss idaaaaaag!


Fjonkan - Firar födelsedag idag! :D


Kommentarer
Postat av: Moa G

Grattis!!!! Och btw....älskar din blogg...du är grym :D

2010-04-29 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0