Uppe med...

...tuppen!

Har bakat JÄTTEGODA tekakor och ätit dom till frukost!
De doftar som ett RIKTIGT HEM här nu!
...Men... Vart är min karl och våra barn?!

Tänkte visa mina fina tekakor men nu ville tydligen inte kameran och datorn det...
Skit. Men jag ljuger inte!
Jättefina, jättegoda och:
JAG KAN BAKA BRÖD!
:D

Har roat mig med att desiga en bikini på nelly.com oxå...



Het va?! :P
Rösta på mig daaa!
Hehehee...


Aja...
Finns inte en chans i helvete att man vinner men ändååå...
Kan nån inte ge mig ett presentkort på resor då?
Snällaaa? :P
hahaha...


Mina planer på att bli miljonär går braaaa...
Vill man så kan man!
Åh jävlar att jag vill! ;D
L: Har noterat din önskelista... ^^

Äppelskrutten: Inte ens då du är sjuk kan du låta bli att va kunnig^^
Jo, jag lärde mig oxå om blindtarmen igår... Så nu kan jag de!
De är inge nå fel att va SNART 26.
Så de så. Du är snart där du med! :P

Sitter här och hoppas att inte en jävlaste påskkärring kommer...
Jag sitter i mjöliga brallor och linne...
Håret är nytvättat och sitter i en slarvig knut på huvudet...
Ska ta och traska mot affären och godishyllorna...
UTIFALL...
Kommer det inga kärringar får ja väl äta själv då... höhöhöhö...
Kan juh alltid låta bli och öppna... ;D

Näe fy fan...
Här blir inga barn gjorda!


Fjonkan - mästerbagaren!


Kommentarer
Postat av: Bs

ICA hemma hos mig börjar from idag med att öppna kl 8!! Så du kanske får åka upp hit å handla på mornarna,när du ändå är uppe med tuppen!! =) Puss påre!!

2010-04-01 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0